Aviseringar
Rensa alla

Sticka upp föremål i analen


qazedctgb:

gurka funkar men den är rätt stor 😛

Ähh,det klarar han galant. Ellerhur jeppsan ? ;$


   
SvaraCitera

Sexleksaker som är gjorda för ändåmålet är nog optimalt, men annars får du väl pröva dig fram. Se till att det är något som du kan hålla i ordentligt bara så att du slipper pinsamma besök på akuten. Och något som inte har vassa kanter eller något annat som du kan råka skada dig med.


   
SvaraCitera

En råbiff och lite grönpepparsås gör nog susen.


   
SvaraCitera

En sådan här tråd beundrar jag. Detta forum svämmar vanligtvis över av ängsliga trådar i stil med: "hur får jag en tjej?" och "jag vill röva bort blondinen i 8B, hur göra?". Men du min käre vän har tagit tag i dina behov och hittat en väg ut (eller in) som passar dig. Du har blivit sexuellt självförsörjande, nu kan du känna trygg i det och ägna dig åt dom stora frågorna. Varför finns vi? Nog fan är Houses Of The Holy ett bättre album än Presence? Varför röker inte fler ungdomar bellmancigariller? Osv osv.


   
SvaraCitera

SKru

Jeppeand:

Hej!Jag älskar att fingra mig själv i analen!Men vill testa med något annat. Har ni något tips på bra föremål att sticka upp i analen, gärna tjockare än ett finger. Det är extra bra om saken går att återanvända.Jesper

Skruvmejslar, handtagen alltså[cool]


   
SvaraCitera