Aviseringar
Rensa alla

Stilett kniv?


Ämnesstartare

Inte Jung:

Det är förmodligen ännu mindre lämpligt att ge någon med adhd en kniv

Varför det? Har du ens kollat upp ADHD?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Vad har det med knivar att göra?

Vad vill du använda den till?

Leka med den medan jag tittar på Youtube, Netflix osv. Jag skrev ju det.


   
SvaraCitera

Balajdovd:

Vart kan man hitta det?

nätet har själv en butterflykniv och min bror har en karambit så vi vet hur man gör


   
SvaraCitera

Balajdovd: Varför det? Har du ens kollat upp ADHD?

är mycket medveten om vad det är och en del jag har känt med det har haft väldigt lätt att brusa upp och göra förhastade saker


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

nätet har själv en butterflykniv och min bror har en karambit så vi vet hur man gör

Typ sök upp csgo knives real och man får em miljon resultatParty


   
SvaraCitera

Balajdovd:

Leka med den medan jag tittar på Youtube, Netflix osv. Jag skrev ju det.

Ja, förlåt, jag erkänner att jag inte läste så noggrant, eftersom de flesta trådarna på det här forumet är tråkiga.


   
SvaraCitera

14 år... lider av ADHD, Asperger och ODD... vill köpa en stilettkniv alt butteflykniv?  Ledsen

Köp en Rubiks kub istället och försök slå världsrekord på den istället så har du att göra på lediga stunder åtskilliga år framöver.  Glad
rubikskub.jpg


   
SvaraCitera

Balajdovd:

Jag vet hur man gör det. Tro browser och dark web. 5xxqhn7qbtug7cag.onion

Tor är bevakat av NSA. 


   
SvaraCitera

Men wtf, tänkte du fila naglarna med den elr nåt? Skaffa balisong ist, mycket roligare att hålla på med, elr karambit för den delen


   
SvaraCitera
Kneg
 Kneg

https://www.cutss.com/

Varsågod. I sverige är det lagligt att inneha balisong med ovässat blad så länge du inte tar med den ut på offentlig plats har jag för mig. Jag köpte en butterfly från den här hemsidan för typ två år sen och den håller fortfarande ganska okej.


   
SvaraCitera

stoner:
14 år... lider av ADHD, Asperger och ODD... vill köpa en stilettkniv alt butteflykniv?  Ledsen

Köp en Rubiks kub istället och försök slå världsrekord på den istället så har du att göra på lediga stunder åtskilliga år framöver.  Glad
rubikskub.jpg

Jag älskar bara ljudet och färgerna. En stressboll med. 


   
SvaraCitera
evene

Balajdovd:

Så man får inte ha den hemma ifall man är 14 år? Får man ha en buttefly tränings kniv?

En träningskniv får du ha ja. Eftersom att det inte är en kniv..


   
SvaraCitera