Aviseringar
Rensa alla

STJÄRNOR


Ämnesstartare

isola:

eller hur! måste ha varit ett jättejobb att sätta upp dem i exakt formation.

ja. din pappa borde ha låtit dem vara kvar [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

är snyggt! vill också tatuera en stjärna någonstans, men kommer säkert inte våga

skulle lätt vilja ha på axlarna sådär. men, vet inte om det betyder nått speciellt att ha så?

nån som vet?!?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

skulle lätt vilja ha på axlarna sådär. men, vet inte om det betyder nått speciellt att ha så? nån som vet?!?!

https://www.flashback.org/t156944p30


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MAAAAAAAAKT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Stjärnbilder är fina. När min pappa flyttade in i sitt hus var det stjärnbilder i taken i varje sovrum, i form av små stjärnor som lyste i mörkret. Min pappa slet dock ned alla dessa och tyckte att det var fjanterier. Men jag hann rädda ett rum. Lilla björnen tror jag att det är.

åå guu, så ska jag ha nån gång! iaf i nått rum ska jag ha massa stjärnor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

MAAAAAAAAKT

emn det låter ju bra [cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

emn det låter ju bra

PERFEKT!!! ingen kommer våga ge sig på dig [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

PERFEKT!!! ingen kommer våga ge sig på dig

asbra [bigsmile]


   
SvaraCitera
time
 time

Jag gillar stjärnor, riktiga stjärnor, stjärnbilder, alltså. (Varje gång jag skrev stjärn-något trodde jag att jag skulle skriva stjärt. Rodnade. Är så lättroad...)

När jag var liten lärde min mormor mig om nästan alla stjärnbilder vi kunde se här och så gav hon mig en stor bok med bakgrundshistorier till stjärnbilderna. Kommer ihåg en hel del av det, får myskänslor samt suckar nostalgiskt varje gång det är stjärnklart (stjärtklart!!!) ute.

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

När jag var liten lärde min mormor mig om nästan alla stjärnbilder vi kunde se här och så gav hon mig en stor bok med bakgrundshistorier till stjärnbilderna. Kommer ihåg en hel del av det, får myskänslor samt suckar nostalgiskt varje gång det är stjärnklart (stjärtklart!!!) ute.

åh, min mamma brukade läsa för mig varje kväll ur en bok om stjärnbildernas bakgrundshistorier. det är riktigt mysigt med stjärnor! kan titta på dem i timmar, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

åå guu, så ska jag ha nån gång! iaf i nått rum ska jag ha massa stjärnor

mm det är rogivande! brukar kolla på dem ibland innan jag somnar


   
SvaraCitera

Skitty:

hade några självlysande stjärnor i taket när jag var liten.

Jag hade också!! Jättemysigt tills de började ramla ned i mitt ansikte när jag sov :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

Jag hade också!! Jättemysigt tills de började ramla ned i mitt ansikte när jag sov :c

ååh vad läskigt 🙁
mina ramlade också ner, dock inte när jag sov


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmmh älskar att titta på stjärnorna![love] gillar att tänka på hur det ju inte finns något mellan mig och de, trots att de är typ ofattbart långt bort, förutom lite atmosfär. och så gillar jag att tänka mig jorden som ett stort rymdskepp typ, annars kan det ju vara lätt att tänka att vi är här "nere på marken" och stjärnorna är uppe i himlen, och glömma bort att vi ju faktiskt sitter på en liten klump materia som svävar runt mitt bland stjärnorna i universum :$

för det är ju inte längre mellan oss och några andra stjärnor, än det är mellan stjärnorna, även om det känns så när man tittar upp på himlen. men egentligen så svävar vi ju liks omkring mitt i ett stort moln av dem.

och så kan man känna sig liten och obetydlig samtidigt, gillar det[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

mmmh älskar att titta på stjärnorna! gillar att tänka på hur det ju inte finns något mellan mig och de, trots att de är typ ofattbart långt bort, förutom lite atmosfär. och så gillar jag att tänka mig jorden som ett stort rymdskepp typ, annars kan det ju vara lätt att tänka att vi är här "nere på marken" och stjärnorna är uppe i himlen, och glömma bort att vi ju faktiskt sitter på en liten klump materia som svävar runt mitt bland stjärnorna i universum :$

åh, jag älskar också att titta på stjärnorna. känns som hela jag snurrar och smälter samman med himlen. rymden är så fantastisk. fin tanke om att vi är på ett stort rymdskepp!

Nintendos BFF:

för det är ju inte längre mellan oss och några andra stjärnor, än det är mellan stjärnorna, även om det känns så när man tittar upp på himlen. men egentligen så svävar vi ju liks omkring mitt i ett stort moln av dem.

mm och vi är alla gjorda av stjärnstoft [blush]

Nintendos BFF:

och så kan man känna sig liten och obetydlig samtidigt, gillar det

jag med


   
SvaraCitera