Aviseringar
Rensa alla

Stjärntecken


Ämnesstartare

Tråkig fredag, det är då jag sitter och tänker på sånt här meningslöst skit. Iaf, efter att ha pratat med en person kom vi fram till att om man läser stenbockens stjärntecken är det som att läsa av mig, alltid stämmer.

Har tänkt lite på detta. Hur kan det vara så? är det så för er också?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

gissa..
de har undersökt tusentals människor med samma stjärntecken, där personerna då har fått berätta om deras egenskaper, positiva och negativa sidor osv.
Allting i ens stjärntecken kanske inte stämmer till fullo men det mesta stämmer eftersom det kännetecknar egenskaperna man delar med andra människor av samma stjärntecken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm, idag får en tolftedel av jordens befolkning en stressig dag på jobbet -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de stemer inte så bra, den sa att ja skule bli rik å hita en sjej men jag fik inget av de [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, de där kan ju stämma in på vem som helst oftast. Stjärntecken är ju sånt som mentalt handikappade 14åringar och andra muppar tror på. [bigsmile]

Om man letar efter tecken i saker så kommer man ju hitta det också oavsett hur jävla långsökt det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIIIIIIIIIH:

vara så? är det så för er också?

Alltså stjärtecknena är ofta skriva så att vem som helst ska kunna känna igen sig. Dt säger pappa i alla fall [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera