Aviseringar
Rensa alla

stjärntecken


Ämnesstartare

Tror ni på att det som står om stjärntecken är sant? Vilket stjärntecken har du? Jag har skorpion. Vilka egenskaper har ditt stjärntecken? 


   
Citera
Ämnesstartare

En tvilling antar jag. De går på vilken månad som man är född i? Jag vet inte vad som står om det, men tror inte att det är sant? Eller vad brukar det stå om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
En tvilling antar jag. De går på vilken månad som man är född i? Jag vet inte vad som står om det, men tror inte att det är sant? Eller vad brukar det stå om?

Det beror om det är kinesisk horoskop eller inte. Det brukar stå om din karaktär, karriär allmänt om din personlighet och om dina intutioner. 🙂


   
SvaraCitera

Jag tror på det mycket för att jag fått många saker som varit sant genom astrologi bekräftelser, till.ex så var min morsa och prata med en kvinna som gissade exakt rätt när jag skulle föddas tillomed exakt tid punkt 9.36. Hon spelade in det vilket är lite coolt att ha, till stjärntecken är jag dock Kräfta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag läste om mitt stjärntecken och mycket som stog var fakriskt sant! 🙂 fast kom ihåg att vissa hemsidor skriver fel ibland. Det beror på vilken hemsida du läser ifrån. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Captain Jack Sparrow:
Jag tror på det mycket för att jag fått många saker som varit sant genom astrologi bekräftelser, till.ex så var min morsa och prata med en kvinna som gissade exakt rätt när jag skulle föddas tillomed exakt tid punkt 9.36. Hon spelade in det vilket är lite coolt att ha, till stjärntecken är jag dock Kräfta

Wow vad coolt! Samma här faktiskt det gör jag med. 🙂 Älskar sånt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej tror inte på det, har inget stjärntecken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag testar med plats och tid så är jag skorpionen i solen


   
SvaraCitera

är tvilling och 90% av allt som står om dem stämmer in på mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Soltecken: skorpion
Ascendenten: tvillingarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm. Vet inte ens vad jag är? Skorpion eller våg, bryr mig ytterst lite.  


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Nej tror inte på det, bryr mig inte om sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tvilling


   
SvaraCitera