Aviseringar
Rensa alla

Stockholm


Ämnesstartare

ska hitta på aktiviteter i Stockholm och då undrar jag, vad finns det att göra egentligen i stockholm tips?
Det jag vet är:
Lazerdome
Gå i köpcentrum
Bowling
Gå i olika godis buriker och kika
Mer? Bomba så är ni snälla


   
Citera

Provskjuta pistoler om du e 18. 


   
SvaraCitera

Kosmonova och Naturhistoriska riksmuseet.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Varenda jäkla museum!


   
SvaraCitera

sämst stad åkt int dit elr så åkr du hem om du redan e dit


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

spendera pengar, titta på andra som spenderar pengar, fika eller gå på museer. det är typ det som finns. sjukt överskattad stad faktiskt.


   
SvaraCitera

NEMI: sjukt överskattad stad faktiskt.

möjligen, men finns väl ändå ingen annan stad i sverige som har större/bättre utbud (jag har varit överallt).


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

brosk:

möjligen, men finns väl ändå ingen annan stad i sverige som har större/bättre utbud (jag har varit överallt).

bortsett från det kulturella utbudet är det inte mycket att hurra för.


   
SvaraCitera

NEMI:

bortsett från det kulturella utbudet är det inte mycket att hurra för.

det är ju inget Dallas direkt


   
SvaraCitera

Åk till Rinkeby på en kulturupplevelse


   
SvaraCitera

Cosmonova eller akvariet?


   
SvaraCitera

Det enda som skiljer Stockholm från vilken jävla byhåla som helst är att Stockholm har mycker mer museum som oftast saknas i byhålan. Annars är Stockholm en kö-stad dvs vart man än ska ska är det köer. Det är tom köer in till pubar, restauranger, nöjesställen och nattklubbar och det är ju naturligtvis totalt vansinnigt. Man får stå ute i stormvindar och vargakyla och vänta på att få komma in och det är ju ett jävla förnedrande sätt att behandla sina kunder/gäster på. Tumme ned

Det enda tips jag kan ge är att besöka Wasa-museet där den gamla skutan ligger. Sedan kan du lämna Stockholm om du inte har för planer att demonstrera mot Löfven och (s) bland knarkarna och sprutnarkomanerna på Sergels Torg. 


   
SvaraCitera

cykla!


   
SvaraCitera

Museum, bio, konserter, gå utanför köpcentrum, biljard, boule, LAN (Inferno Online), paintball, klättring, skidåkning (om det nu finns snö i staden), äventyrsbad


   
SvaraCitera

brosk:

möjligen, men finns väl ändå ingen annan stad i sverige som har större/bättre utbud (jag har varit överallt).

Har du varit i Övertorneå?


   
SvaraCitera