Aviseringar
Rensa alla

Stockholmsveckan på Gotland.


Jonnybravo91:

Varför du dock går ut på krogen under stockholmsveckan är däremot en annan sak [no-no]

Det gör jag inte, har inte de pengarna att kasta på ingenting och även om jag hade det så finns det roligare ingenting att kasta pengar på [crazy]

Jonnybravo91:

Du är inte stockholmare va? [no-no]

Nope, born ´n raised gotlänning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jillie Kaaret:

Det gör jag inte, har inte de pengarna att kasta på ingenting och även om jag hade det så finns det roligare ingenting att kasta pengar på [crazy]

Smart av dig. X antal vänner på ön håller i detta nu på att terrorisera stockholmarna så mycket som möjligt. [smile]

Förövrigt finns ​t-shirten på internet [wink]

Jillie Kaaret:

Nope, born ´n raised gotlänning.

Innerstad, Visby eller på landet?


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Innerstad, Visby eller på landet?

Sudret + Gråbo de senaste 5 åren tills för tre veckor sen då jag flyttade ut till sudret igen.

Men nu tror jag vi håller på att gå mycket offtopic här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jillie Kaaret:

Sudret + Gråbo de senaste 5 åren tills för tre veckor sen då jag flyttade ut till sudret igen.

Så en äkta bond/ghetto skribent på g? [wink]

Jillie Kaaret:

Men nu tror jag vi håller på att gå mycket offtopic här

Visst är det härligt att vara lite avslappnad ibland? Trots att du är skribent dvs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var där. Om kvällarna var samtliga ungdomar på lyset. De skrek och vinglade omkring.
Det var t o m en tjej som ropade "Ungjävel" efter mig när jag promenerade runt i Visby. Jag trodde att han ville slå ner mig med sitt kompisgäng. Men hon kom fram till mig och frågade var jag köpt min "handväska" och sa att hon också ville ha en sådan. Jag svarade lugnt att den hade jag köpt på Netonnet i Veddesta. För det råkar sig så att det inte var en handväska utan en kameraväska[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera