Aviseringar
Rensa alla

Stöd & Svar


Ämnesstartare

FruLiten:

Jag och mina brydar är det också, eller ah, jag har ensamrätt på dom men de får bara vara med mig så de får inte vara med dig då

hoppas du skämtar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har sett en bild på dig på hur ser du ut tråden och jag har nog ingen chans mot dig 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua:

hoppas du skämtar

skämtar aldrig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

skämtar aldrig 

ok tråkig jag är rätt rolig, eller säger saker som många skrattar i skolan osv så jag kanske har chans ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua:

ok tråkig jag är rätt rolig, eller säger saker som många skrattar i skolan osv så jag kanske har chans ändå

hmmmm du kanske har ett till plus om du har pengar
brudar gillar pengar har jag hört 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

hmmmm du kanske har ett till plus om du har pengar
brudar gillar pengar har jag hört 

jag är jättefattig men får ändå ganska många tjejer  (haffade 5 st på en kväll en gång Glatt skålande, varav jag träffade 2 av dem igen senare) men har aldrig fått via internet förrut....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua:

jag är jättefattig men får ändå ganska många tjejer  (haffade 5 st på en kväll en gång Glatt skålande, varav jag träffade 2 av dem igen senare) men har aldrig fått via internet förrut....

ahh för jag är också ganska fattig, så satsar på brudar som inte är golddiggers, så vi får hoppas att Susanna inte är sådan. 
oooh shit, vad gjorde du med alla brudar då? jag brukar sikta in mig på en för är så jobbigt när alla pojkvänner bli svartsjuka 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: ahh för jag är också ganska fattig, så satsar på brudar som inte är golddiggers, så vi får hoppas att Susanna inte är sådan. 
oooh shit, vad gjorde du med alla brudar då? jag brukar sikta in mig på en för är så jobbigt när alla pojkvänner bli svartsjuka

går inte ut så ofta så har inte överflöd med tjejer direkt...  men vet ej vad som hände med 3 andra... 1 brukar jag hälsa på som om inget har hänt, de 2 andra har jag inte stött på sen dess.

dom 2 som jag träffade senare... 1 clickade jag inte med direkt, den andra har jag träffat några gånger så det funkar typ inte? kanske ses då och då i framtiden får se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja men dom svarade inte.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Trodde du hade skapat en egen Stöd och svar-tråd! HjärtaGråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell: Trodde du hade skapat en egen Stöd och svar-tråd!

Haha hoppas du inte blev besviken Galen


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

patrick bateman: Haha hoppas du inte blev besviken

Jo, det var ju det jag blev. Ledsen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell: Jo, det var ju det jag blev.

Nämen attans då! Ledsen Ville ju absolut inte göra någon besviken. Fast antar att om du behöver stöd och svar så kan jag försöka ge stöd och svar Mycket glad


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

patrick bateman: Fast antar att om du behöver stöd och svar så kan jag försöka ge stöd och svar

Hade varit roligt att se dina Stöd- och svar-skills! Cool Återkommer om jag får problem!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell: Hade varit roligt att se dina Stöd- och svar-skills!  Återkommer om jag får problem!

Haha är rädd att de inte är så vassa Rodnar men gör så, så kan du avgöra Söt


   
SvaraCitera