Aviseringar
Rensa alla

Stödgrupp för P-/F22 och uppåt


Ämnesstartare

Blir deprimerad varje gång jag ser P22 bredvid mitt namn. Känns som att jag är åtminstone två år över bäst-före-datumet för vårt kära community.

Undrar således om andra gamla gråa reliker tänker samma sak alltmedan de desperat knackar igång pacemakern med vänsterhanden och simultant försöker låta bli att svälja löständerna när rethostan sätter in.

Det känns som att detta är nåt typ av beroende. Varför är vi här? Varför är vi inte ute och gör vuxna, skithäftiga grejer som t.ex. köper bostadsrätter fastän vi inte har råd, eller går på parmiddagar och dricker bag-in-box? Eller kanske t.o.m. deklarerar för nåt annat än tvåtusen spänn vi fick för sommarjobbet på farsans åkeri?

Varför är vi kvar? Vill vi vara kvar? Har vi stannat i utvecklingen?

Ohängda ungjävlar som ej är torra bakom öronen har ej rätt att delta i denna diskussion. För att kvalificera måste man vara minst 22 år gammal.

REKLAM:
Image


   
Citera

Penstrokes:

Känns som att jag är åtminstone två år över bäst-före-datumet för vårt kära community.

ääh "bäst före datumet" håller allt ett par åt till[wink]

Penstrokes:

REKLAM:

haha wtf?[crazy]


   
SvaraCitera

Jag är 17 och har hela livet framför mig!!!


   
SvaraCitera

medelåldern på detta community är faktiskt typ 22 år [crazy]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Har vi stannat i utvecklingen?

i guess [smile]

blev medlem 2003


   
SvaraCitera

Känner mig ruskigt gammal


   
SvaraCitera

man är så ung som man känner såg /p51 som känner sig som p19[wink]


   
SvaraCitera

ta bort åldern så slipper du se siffrorna????


   
SvaraCitera

UM är min idealplattform för socialt umgänge så jag är ganska fast. Steget härifrån till ett vuxet liv känns alldeles för stort och omständligt.


   
SvaraCitera

Gillar ej att jag är 22 heller. Har dock ingen ångest över att jag är kvar här, utan tycker mest det är surt att jag rent allmänt inte kommit så långt i livet.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

medelåldern på detta community är faktiskt typ 22 år [crazy]

fast det beror nog mest på alla gamla konton som ligger kvar långt efter deras ägare har lämnat sina kroppar.


   
SvaraCitera

Om du triv,s stanna, var glad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

ääh "bäst före datumet" håller allt ett par åt till[wink]

Jag vet inte, alltså. Ibland förväntas man vara väldigt vuxen vid 22, ibland blir man behandlad som att man fortfarande är 15. Det är svårt det här.

Paranormal_Cannabis:

haha wtf?[crazy]

Håller på att starta upp ett annonsnätverk i smyg här på UM. Hoppas att inga moderatorer eller dylika satansdyrkare/nazister kommer på mig. Ska bli miljonär på att sälja kontextuell reklam i mina trådar.

Walking:

Jag är 17 och har hela livet framför mig!!!

Dra åt pipsvängen din ungtjur!!!

Lounge fact:

medelåldern på detta community är faktiskt typ 22 år [crazy]

Jag hade för mig att den var 18?

Bombebang:

i guess [smile]

blev medlem 2003

Åh herre jävlar... finns inte mycket hopp för dig. Hur gammal är du, kamrat, 35?

Liebestraum:

Känner mig ruskigt gammal

Det stämmer.


   
SvaraCitera

Liebestraum:

Känner mig ruskigt gammal

Liebestraum:

Känner mig ruskigt gammal

Liebestraum:

Känner mig ruskigt gammal

Liebestraum:

Känner mig ruskigt gammal

Liebestraum:

Känner mig ruskigt gammal

Liebestraum:

Känner mig ruskigt gammal

Liebestraum:

Känner mig ruskigt gammal


   
SvaraCitera

dzjugasjvili:

fast det beror nog mest på alla gamla konton som ligger kvar långt efter deras ägare har lämnat sina kroppar.

Penstrokes:

Jag hade för mig att den var 18?

i min ålderstråd och dan_the_ironmans född vilket år tråd pekade det mesta mot att de flesta är runt 22


   
SvaraCitera