Aviseringar
Rensa alla

Stönar du när du bajsar?


Ämnesstartare

Jag bajsade nyligen ut en gigantisk bajskorv. Det lät som en sten som landade i en plaskpöl när den möttes med vattnet i toaletten.
Brukar nämligen inte "stöna" när jag bajsar.. men jag råkade verkligen lägga ett högljutt tjut när jag hade fått ut hela den jävla korven. [chocked]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Haha nä tror inte jag stönar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det har jag nog inte gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då måste ni antingen bajsa små bajskorvar eller ha ett uttöjt rövhål. För någon gång borde man ha stönat.. kanske inte tjutit, men alltså ett litet stön hallå eller??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller så tänker man inte på det, du får vara med och lyssna haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan inte förtränga stön.. ni bajsar nog helt enkelt små bajskorvar då [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:

Då måste ni antingen bajsa små bajskorvar eller ha ett uttöjt rövhål. För någon gång borde man ha stönat.. kanske inte tjutit, men alltså ett litet stön hallå eller??

Jag har nog lite av båda [wink] Nej men allvarligt talat så beror det på vad du menar med stöna. Flåsa får jag väl göra ibland när man lägger en riktigt fet korv. Vänta, varför är jag ens inne på den här tråden!? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

Vänta, varför är jag ens inne på den här tråden!?

För att du gillar bajstrådar [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah.. Get out of here! Innan du berättar för mycket [wink]
Nej men alltså flåsa gör väl alla lite si sådär ibland, men jag menar när det kommer ut ett ljud.. typ "aah" eller något liknande.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

För att du gillar bajstrådar

Lol [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

För att du gillar bajstrådar

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:

Hahah.. Get out of here! Innan du berättar för mycket Nej men alltså flåsa gör väl alla lite si sådär ibland, men jag menar när det kommer ut ett ljud.. typ "aah" eller något liknande..

Nej det gör jag inte [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homer:

Nej det gör jag inte

Ok [y]


   
SvaraCitera

Stönar typ alltid av smärta, om det inte är dagen-efter-bajset för det är enda gången min magen fungerar.


   
SvaraCitera

Skulle mera kalla det vrål...eller en kombination mellan vårskrik och en baryton.


   
SvaraCitera