Aviseringar
Rensa alla

stönar tjejer mer än killar?


gulbil
Ämnesstartare

Tjejer: Varför stönar du?

Killar: Varför stönar du (inte)?

Själv är jag tjej och stönar oftast för att de är skönt men även också ibland när han kör in den för långt;)


   
Citera
Ämnesetiketter

Porrvärlden som gjort det så


   
SvaraCitera
mynona

Könsrollerna säger att killar aldrig ska lämna ut sig och visa svaghet och ge andra övertaget etc osv


   
SvaraCitera
reben

man ska göra d väl


   
SvaraCitera
gulbil
Ämnesstartare

Jag personligen kan inte styra min ljud som bara kommerSöt


   
SvaraCitera

mynona:
Könsrollerna säger att killar aldrig ska lämna ut sig och visa svaghet och ge andra övertaget etc osv

Detta. 
Det det är sjukt tråkigt dock. Fuck that hehe 


   
SvaraCitera

för att det är skönt. och mysigt/sexigt, även när killen gör det.


   
SvaraCitera
Kudhos

Kille: 

För det är gött som fan.


   
SvaraCitera
gulbil
Ämnesstartare

Jag tycker de är tråkigt med tysta killar dom borde visa mer att din gillar de/tycker de är skönt


   
SvaraCitera
gulbil
Ämnesstartare

Kudhos:
Kille: 

För det är gött som fan


   
SvaraCitera

Det är ju individuellt,  tror inte på sådana könsskillnader.  Om det nu råkar vara så att tjejer stönar mer än killar så beror det på (som andra hat nämnt) könsrollerna i vårt samhälle och porrindustrin som sätter dessa könsnormer. 


   
SvaraCitera

Jag tänker inte på det, stönen bara kommer liksom 🙂 sen är det tråkigt med helt tyst sex liksom 😛  


   
SvaraCitera

tycker killar som ej vågar släppa taget och stöna när det är skönt är skittråkiga


   
SvaraCitera

ahah mm om båda skulle va helt tysta .. hua Ledsen

men ja flåsade/stönade nog mest pga allt arbete  Rodnar vilket ja nog började med efter ett tag :$

har svårt att få fram stön ljud om de inte kmr naturligt Galen

hade (har nog fortfarande) svårt för tjejer som stönat då man ba rört vid dom :S typ knappt hunnit nudda vulvan me tungan o den ba "oooooooooohhhh ååååååh"

fast de kan va sjukt sexigt när ja stött i hårt o den stönar .. då känner man sig ännu större RodnarHjärta

men mm sånt överdrivet o obefogat stön e rätt avtändande för mig :/ 


   
SvaraCitera

men ja har nog aldrig varit helt tyst  Rodnar

skulle kännas jättekonstigt om båda va helt tysta 🙁 


   
SvaraCitera