Aviseringar
Rensa alla

stör mig på folk


Ämnesstartare

som har en käresta men som uppenbart stöter på allt och alla

äckliga svin

de kan väl köra öppet förhållande eller göra slut tänker jag

älskar underbara utbytesstudenter för övrigt, förklaring kommer vid nyktert tillstånd.


   
Citera
Ämnesstartare

Det är sånt man lite tappar tron på människor av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mhm.. [sad]


   
SvaraCitera

Släng dom till tigrarna.


   
SvaraCitera

stör mig på ett par killar jagkänner lite vagt
"en riktig man är enman som säger till andra tjejer att han har flickvän, eller vad säger ni tjejer?"

och massa ba omg tusen gillningar aa wow så ären riktig man gullig kille ååååå önskade att jag hade ensån kille och jag är helt va?! som om det skullevaranågot alldeles extraordinärt och värtatt premieras, när en kille inte raggar på andra tjejer? alltså...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÄR DU TILLBAKA NU DAN??!!!! :O du avregga ju :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

"en riktig man är enman som säger till andra tjejer att han har flickvän, eller vad säger ni tjejer?"

"En snäll kille är en kille som inte sparkar på hundar och flår katter levande"
"En bra mamma är en mamma som inte dränker sina barn"

Påminner lite om denna:


   
SvaraCitera

elverpigen:

"en riktig man är enman som säger till andra tjejer att han har flickvän, eller vad säger ni tjejer?"

jag stör mig på att det finns massor av kampanjer som håller på och "CONSENT IS SEXY". Man ba jaha.... det är så sjukt himla sexigt att... sexet inte är en våldtäkt. Happ ok. Det kanske mer är en basal förutsättning för sex alls, att det finns samtycke?????? Sedan typ sjuk positiv entusiasm, att det skulle vara sexy, visst det kan jag köpa, men bara samtycke i sig??? what........................

Vad lever vi i för fucking värld när folk måste hålla på och propagera för att sex som inte innebär våldtäkt är MMM SÅ JVÄlA SEXIGT SEXIGASTE SEXET, vad är det för sjuk jävla diskurs? [shake]

OCH

Gud vad jag stör mig på killar som ba
"Jag vill ändå att du ska berömma mig för att jag är feminist".

man ba: vad i helvete, varför ska jag _berömma_ dig för att du är feminist? är det inte en övertygelse du SJÄLV har eller, att kvinnor är människor lika väl som män? Eller är du "feminist" för att "sådana som jag" ska BERÖMMA dig för det? WHATAFAK jag orkar inte meeeed er slutaaaaaa. Sluta vara "feminist" för att få bekräftelse från "feministtjejer".


   
SvaraCitera

Måste börja tillverka medaljer och diplom så jag har ngt att dela ut när män ej är svin

Sluta framställ manssläktet som svin så kanske jag slutar tro att män är svin också

:)))))))))))))))


   
SvaraCitera
sincan

Ögon i en plåthink:

Vad lever vi i för fucking värld när folk måste hålla på och propagera för att sex som inte innebär våldtäkt är MMM SÅ JVÄlA SEXIGT SEXIGASTE SEXET, vad är det för sjuk jävla diskurs? [shake]

Jag håller med men det måste propageras då det inte är så överallt idag[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

stör mig på ett par killar jagkänner lite vagt
"en riktig man är enman som säger till andra tjejer att han har flickvän, eller vad säger ni tjejer?"

och massa ba omg tusen gillningar aa wow så ären riktig man gullig kille ååååå önskade att jag hade ensån kille och jag är helt va?! som om det skullevaranågot alldeles extraordinärt och värtatt premieras, när en kille inte raggar på andra tjejer? alltså...?

Att skriva sådär är ju också att ragga, om än på ett passivt sätt!


   
SvaraCitera

Folk tycker att jag raggar på allt och alla, men jag menar inget på det sättet, jag är bara jävligt charmig och ärlig.

Inte mitt fel ju[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej um jag har ett problem

en man med flickvän uttryckte tydliga önskemål om att vi borde umgås på romantiskt vis
jag sa: nej det går inte du har flickvän
men han brydde sig inte om det och började tjata om saken

dagen efter när berusningen lättat valde han att helst inte se mig i ögonen
och jag gillade inte att titta i hans ögon heller

men
han är ju över allt! Och varje gång jag ser honom blir jag obekväm. jag vill inte vara där han är men ofta är han där jag vill vara.
jag kan inte prata med honom för han skulle hävda att han inte minns något. men jag ser i hans ögon att han minns. han är en sådan som i försvar skulle kunna säga till andra att jag tog sådana initiativ eller någonting anant grisigt. han är lite grisig men jag gillar hans själ egentligen.

till alla killar som vill ligga med andra:
kan ni låta bli att belasta andra tjejer med era brister
håll era munnar och ögon stängda
tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

önskar nästan att det här angick mig [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varfr vill du va en gris brkg


   
SvaraCitera