Aviseringar
Rensa alla

stör mig på folk


Ämnesstartare

Lyckliga Grisen

därfr

(obs tror ej på den egentligen)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror grisar är lätta att såra


   
SvaraCitera

sincan:

Jag håller med men det måste propageras då det inte är så överallt idag[sad]

Ja jag håller med om att det är bra med kampanjer om att samtycke är viktigt och att det alltid ska vara självklart om man ska ligga, att båda vill. Men att det skulle vara SEXIGT att ingen faktiskt inte vill vara i sexsituationen? 🙁 Det känns så himla deppigt att man måste göra samtycke sexigt.

framtidsro:

jag kan inte prata med honom för han skulle hävda att han inte minns något. men jag ser i hans ögon att han minns. han är en sådan som i försvar skulle kunna säga till andra att jag tog sådana initiativ eller någonting anant grisigt. han är lite grisig men jag gillar hans själ egentligen.

konfrontera honom om du pallar
tror du kan tänka ut något bra sätt att lägga fram grejen på
om det blir tillfälle då typ kanske, om han börjar vänskaplighetsnärma sig dig igen eller något jag vet inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

ÄR DU TILLBAKA NU DAN??!!!! :O du avregga ju :/

D1 VAR LÄNGESEDAN

Ögon i en plåthink:

varför ska jag _berömma_ dig för att du är feminist?

Men vf skulle man annars vara feminist om det inte var för att få ligga?!! [confused][confused] Det vore som att gå med i MUF för att inte få gratis sprit (och ligga)

framtidsro:

kan ni låta bli att belasta andra tjejer med era bristerhåll era munnar och ögon stängdatack

Fyfan vad han var äcklig igår, han höll om alla (fan har hållt om flickkompisar när jag hade tjej så inte det, men det var sättet han gjorde det på) och sedan ville han hålla hand med en tjej hela tiden, vilket hon uppenbart inte ville, vilket han var helt oförmögen att fatta.

Men det finns gott om tjejer som stöter på allt och alla när de har respektive med, men att tjejer skulle försöka tjata sig till sex har jag nog inte varit med om, tror det grundar sig i att en del killar ser det som deras rätt över tjejer. Fyfan vilka svin det finns här i världen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Det känns så himla deppigt att man måste göra samtycke sexigt.

Det deppigaste är att de tar till ett så idiotiskt argument för att de som berörs är så jävla blåsta att de inte förstår annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är många som har ett inbyggt system som går ut på att rationalisera och placera människor i olika fack. Det är enligt mig ett väldigt skevt sett att tänka på.

Anledningen till vissa resonerar så är förmodligen för att dom är förbannat otåliga. Dom klarar inte av att lära känna nya människor på riktigt. Det tar alldeles för lång tid och kräver betydligt mer intellektuellt arbete än vad många andra tror.

Därför tror jag att många väljer den enkla vägen. Att helt och hållet låta bli att ens försöka anstränga sig. Ett lysande exempel på det jag syftar på visas i klippet. Förbered er på ett gott skratt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

om det blir tillfälle då typ kanske, om han börjar vänskaplighetsnärma sig dig igen eller något jag vet inte

ja om det sker igen ska jag göra det tydligare att det är osnällt mot mig.
men om det inte sker igen känner jag honom inte tillräckligt bra för att söka upp honom och prata om det. får vänja mig vid obekvämligheten.

Dan_the_ironman:

Fyfan vad han var äcklig igår, han höll om alla (fan har hållt om flickkompisar när jag hade tjej så inte det, men det var sättet han gjorde det på) och sedan ville han hålla hand med en tjej hela tiden, vilket hon uppenbart inte ville, vilket han var helt oförmögen att fatta.

jag blir ledsen av sådant. jag tycker synd om de äckliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

en käresta

Dan_the_ironman:

öppet förhållande

Detta är inte motsatser till varandra. En i mitt öppna förhållande är min käresta.


   
SvaraCitera

Kusten:

Det är många som har ett inbyggt system som går ut på att rationalisera och placera människor i olika fack. Det är enligt mig ett väldigt skevt sett att tänka

fel tråd?


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Fyfan vad han var äcklig igår, han höll om alla (fan har hållt om flickkompisar när jag hade tjej så inte det, men det var sättet han gjorde det på) och sedan ville han hålla hand med en tjej hela tiden, vilket hon uppenbart inte ville, vilket han var helt oförmögen att fatta.

Dan_the_ironman:

Men det finns gott om tjejer som stöter på allt och alla när de har respektive med, men att tjejer skulle försöka tjata sig till sex har jag nog inte varit med om, tror det grundar sig i att en del killar ser det som deras rätt över tjejer. Fyfan vilka svin det finns här i världen.

framtidsro:

jag blir ledsen av sådant. jag tycker synd om de äckliga.

varför tycker du synd om dem
jag tänker att de kanske ofta har en så grandios självbild att de ba tänker att alla självklart vill ha dem eller något
eller att de har 100 % rätt att klänga järnet fastän folk visar att de inte vill

tror spontant att det oftast nog är de andra som mår mer dåligt ändå så jag tycker först synd om dem i sammanhanget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

varför tycker du synd om dem

jag tycker lätt synd om såna som inte förmår se sig själva så som andra ser dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Detta är inte motsatser till varandra. En i mitt öppna förhållande är min käresta.

Om jag hela tiden skulle lägga in reservationer i allt jag skriver skulle jag inte få mycket gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Om jag hela tiden skulle lägga in reservationer i allt jag skriver skulle jag inte få mycket gjort.

var god gör ingenting


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Om jag hela tiden skulle lägga in reservationer i allt jag skriver skulle jag inte få mycket gjort.

mäh
det där påpekandet var inget personligt kränk riktat mot dig utan bara ett förtydligande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

det där påpekandet var inget personligt kränk riktat mot dig utan bara ett förtydligande

Tog det inte personligt men ser ärligt talat inte hur man kan läsa ut det så om man inte anstränger för att tolka fel.


   
SvaraCitera