Aviseringar
Rensa alla

Störa sig på någon vid matbordet


Ämnesstartare

Jag vet inte om det är jag som är fruktansvärt överkänslig mot ljud, eller om det är vanligt att störa sig på någon vid matbordet. Jag kan bli rasande.

Två ljud som verkligen kan få mig fly förbannad är när pappa tuggar. Han tuggar som att han vore tandlös, vilket ger ett förjävla liv. Och sedan min mamma... när hon dricker vatten. Hatar det där klunkljudet!!!!!!

Så... hur är det för er? Detta uppstår kan jag verkligen gå ifrån matbordet. Är jag extremt överkänslig eller lider jag av någon störning? Känns inte normalt :s


   
Citera

nej inte fan är det normalt eller, du kanske borde heta someheadsaregonnaroll istället


   
SvaraCitera

äter aldrig [shake]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

brukar tycka att det ser äckligt ut när folk äter. men det är bara om jag verkligen kollar på dom, vilket jag inte gör så ofta.


   
SvaraCitera

bortsett från sällskapet så är det helt ok


   
SvaraCitera

gör som kaka, tjejer som äter är fett äckliga [shake]


   
SvaraCitera

men.. är det så knäpptyst? haha


   
SvaraCitera

Det blir oftast värre om du tänker på det så försök att fokusera på något annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

men.. är det så knäpptyst? haha

nej, verkligen inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

nej inte fan är det normalt eller, du kanske borde heta someheadsaregonnaroll istället

[chocked]


   
SvaraCitera

headswithroll:

dazed_and_confused: nej inte fan är det normalt eller, du kanske borde heta someheadsaregonnaroll istället

den var ju awesome ju


   
SvaraCitera

Att störa sig på någon är en sak men att gå så långt som att bli rasande är inte normalt nej.

Du får väl börja föra ett jävla liv du också så du inte hör dem. Eller ät själv.


   
SvaraCitera

jag stör mig mest på vad folk äter


   
SvaraCitera

Jag blir också jätteirriterad när mamma tuggar. Ibland exploderar jag lite.


   
SvaraCitera