Aviseringar
Rensa alla

Störd lärare!


Ämnesstartare

Jag har en lärare på min skola som är matte lärare, vi har henne på Onsdagar och Torsdagar, då sitter jag vid min kompis och räknar matte, hon säger själv att man får små prata med den som sitter brevid en, och då hjälps jag och min kompis åt för att vi tycker det värkar effektivt, hon säger att om det är för högt ljud i klassrummet så skickar hon hem mejl till våra föreldrar till dom hon ser snacka.

Nu har det hänt 4 gågner i rad. Hon skickar hem mejl till mig när jag har suttit och snackat med min bänk kamrat! Hon vet inte vem som snackar! Hon bara gissar! Sen när jag pratar med henne om det så säger hon inget!
Jag har försökt prata med mina föreldrar / mentor / rektorn! Ingen tror mig! För detta har jag "skaffat" mig själv förbud , såsom att sitta vid datorn, va med kompisar och gå på fester!

Vad ska jag göra! :/[shake]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ingen tror dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lögner lögner, allt jag hör är lögner. Du måste sluta ljuga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta prata, för att trolla tillbaka lite...


   
SvaraCitera

Rodeee:

matte lärare

Rodeee:

Onsdagar

Rodeee:

Torsdagar

Rodeee:

små prata

Rodeee:

brevid

Rodeee:

värkar

Rodeee:

föreldrar

Rodeee:

dom

Rodeee:

gågner

Rodeee:

bänk kamrat

Rodeee:

föreldrar

Rodeee:

Vad ska jag göra!

Lära dig svenska skulle vara en bra början.


   
SvaraCitera

Ger dina föräldrar dig 'förbud' för att du snackat på en mattelektion? Herre min je..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta prata med din lärare och svara inte då hon frågar dig nått,
var dum mot henne och gå in i henne och putta in henne i borden när
du går förbi.

så gör jag.
då lär dem sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tiotype_:

Du måste sluta ljuga

Ljuga! Jag ljuger för i H-E inte! Jag blir så jävla förbannad! Ingen jävel tror mig! [surprised]

Divinator:

Lära dig svenska skulle vara en bra början.

Stfu -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Sluta prata, för att trolla tillbaka lite...

Menar du helt tyst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodeee:

Menar du helt tyst?

Ah 🙂 Eller vad du menar


   
SvaraCitera

Rodeee:

Nu har det hänt 4 gågner i rad. Hon skickar hem mejl till mig när jag har suttit och snackat med min bänk kamrat! Hon vet inte vem som snackar! Hon bara gissar! Sen när jag pratar med henne om det så säger hon inget!

Vill du ha min ärliga åsikt, så tror jag bara att detta är vad du tror. Många gillar att måla upp lärare som dumma i huvudet i sitt eget självförsvar. I själva verket är de flesta lärare betydligt smartare och mänskligare än vad eleverna på lektionen är. Om det är så, så föreslår jag att du pratar med läraren på det sätt som du tror skulle nå fram till dig själv bäst i den situationen.

Men jag kan ha fel. Det finns ju faktiskt lärare som är dumma i huvudet också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ratigan:

I själva verket är de flesta lärare betydligt smartare och mänskligare än vad eleverna på lektionen är.

Hur blir man mer mänsklig 🙁


   
SvaraCitera

"En gång var det en lärare som var helt cp"


   
SvaraCitera

Stronghold:

Hur blir man mer mänsklig 🙁

mindre djurisk/idiotisk/gnällig/cp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodeee:

värkar effektivt

Oj! Värker det mycket? [sad]


   
SvaraCitera