Aviseringar
Rensa alla

Störda föräldrar


Ämnesstartare

Melinka:

Jahaa [surprised] Om det funkade för HENNE så måste det fan funka för mig asså [bigcheers]

Om du gör det rätt så lär det ju funka iallafall [rolleyes]


   
SvaraCitera
Hando

Prata med dem eller skit fullständigt i dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Om du gör det rätt så lär det ju funka iallafall

Absolut [y]

Hando:

Prata med dem eller skit fullständigt i dem

Får nog testa det första alternativet och om inte det funkar så kör jag det andra [bigcheers]


   
SvaraCitera
Hando

Melinka:

Får nog testa det första alternativet och om inte det funkar så kör jag det andra

Gillar din taktik [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

been there.
det känns ju jobbigt, undvik så gott de går och var allmänt trevlig mot dem bara, ingen ide att bygga på en relation om de inte vill. var bara snäll och le mot dem typ... skit i att säga så mycket[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gud vad tråkigt! vet inte vad jag ska säga men hoppas de löser sig <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

been there.
det känns ju jobbigt, undvik så gott de går och var allmänt trevlig mot dem bara, ingen ide att bygga på en relation om de inte vill. var bara snäll och le mot dem typ... skit i att säga så mycket

Ååfan - visst är det kasst :/ Man har liksom inte gjort ngt för att inte bli omtyckt, det är bara fördomar. Tack för tipsen [smile] jag är ju som jag är, och om de inte accepterar det så kan jag inte göra ngt åt det.

Sweetieee:

gud vad tråkigt! vet inte vad jag ska säga men hoppas de löser sig <3

Tack tack, hoppas jag med [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

Ååfan - visst är det kasst :/ Man har liksom inte gjort ngt för att inte bli omtyckt, det är bara fördomar. Tack för tipsen [smile] jag är ju som jag är, och om de inte accepterar det så kan jag inte göra ngt åt det.

precis, du har inte gjort något alls, bara att bete sig som att man inte har gjort det heller då[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är det för fördomar de har? Försökt visa att dem har fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera