Aviseringar
Rensa alla

Större anus med tiden....?


Åh du är så gullig. Oskyldig och ung.


   
SvaraCitera

Höhöhö xD


   
SvaraCitera

NissePisse:

Svara gärna!

Har du inte testat med dildo och annat innan? Jag är hetero så har inte så bra koll men det var en tanke.

ceka92:

Åh du är så gullig. Oskyldig och ung.

Hej. Jag är inte bög. Hejdå.

[wink]


   
SvaraCitera

xyz123:

Jag är hetero så har inte så bra koll men det var en tanke.

haha [love] bara förtsätt du xyz123 men kom ihåg att skriva det i alla(!!![no-no]) trådar, annars tror vi att du är bög


   
SvaraCitera

xyz123:

Har du inte testat med dildo och annat innan? Jag är hetero så har inte så bra koll men det var en tanke.

Alla män har sin motsvarande gpunkt där, så det är inte "bögigt" att onanera där mvh rättelsen

SweGuy:

en tänk på att ha ett långt förspel

Så att han slappnar av, ja. Men analen är ju inte likt vaginan som lubricerar och "töjer ut" sig själv pga är inte gjord för penetrering.


   
SvaraCitera

ceka92:

bara förtsätt du xyz123 men kom ihåg att skriva det i alla(!!!) trådar, annars tror vi att du är bög

Nu när jag har ditt stöd är jag stärkt i att forsätta skriva så i all oändlighet.[bigsmile]

isola:

Alla män har sin motsvarande gpunkt där, så det är inte "bögigt" att onanera där mvh rättelsen

Min g-punkt sitter i kuken. Mvh sanningen.[wink]


   
SvaraCitera

xyz123:

Min g-punkt sitter i kuken.

jag börjar nästan tro är du är ett troll.


   
SvaraCitera

Min g-punkt sitter i nacken.


   
SvaraCitera

xyz123:

Min g-punkt sitter i kuken. Mvh sanningen.[wink]

Ah nä. Men vore ju nice om den vore flyttbar. Skulle ofta ha min på armen eller så.


   
SvaraCitera

isola:

Ah nä. Men vore ju nice om den vore flyttbar. Skulle ofta ha min på armen eller så

har min på näsan[blush]


   
SvaraCitera

isola:

Alla män har sin motsvarande gpunkt där, så det är inte "bögigt" att onanera där mvh rättelsen Så att han slappnar av, ja. Men analen är ju inte likt vaginan som lubricerar och "töjer ut" sig själv pga är inte gjord för penetrering.

mm, jag vet. Mycket glidmedel och absolut ingen olja! För då kan kådisen spricka[sad]


   
SvaraCitera

xyz123:

Nu när jag har ditt stöd är jag stärkt i att forsätta skriva så i all oändlighet.

mhm. [smile]
varför lägger du inte upp en bild på dig själv om du ändå ska driva kampanjen?


   
SvaraCitera

ceka92:

jag börjar nästan tro är du är ett troll.

Bara deltids.[no-no]

isola:

Ah nä.

Joho! Nä, ok. Den sitter i hjärnan om man skall vara så petig.


   
SvaraCitera

xyz123:

Joho! Nä, ok. Den sitter i hjärnan om man skall vara så petig.

tsss

SweGuy:

Mycket glidmedel och absolut ingen olja! För då kan kådisen spricka[sad]

[y][y]


   
SvaraCitera

och sen ska det ju vara FF åxå[confused]

-Fair Fuck [wink]


   
SvaraCitera