Aviseringar
Rensa alla

Större bröst?


Ämnesstartare

Det finns dom som säger att om man tvålar in sina bröst varje gång man duschar och masserar en stund så ska dom bli större. Personligen förstår jag inte vad tvålen ska spela för roll i den x') .. Tror isåfall bara att det är brösten som får en finare form också, men är det någon som vet om det här är en myt eller om det faktiskt stämmer.. vilket jag tvivlar på för det verkar lite konstigt oO'.


   
Citera
Ämnesetiketter
Imgood

Jag vet inte.. men kom så provar vi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imgood:

Jag vet inte.. men kom så provar vi

Jag vill inte att mina bröst ska vara dom första du känner på oO' ..


   
SvaraCitera

Alltså, näe.. det kan inte stämma. jag behöver iofs inte veta eftersom att jag redan har stora bröst [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, nej jag är inte heller i något större behov av att veta. Är nöjd med min storlek.. Men jag var ändå tvungen att undra för att det verkade sjukt.


   
SvaraCitera

hah det låter weird 😛 tvivlar på att det funkar. Känns ju isf som att det skulle vara tvärtom att de minskar. Eftersom de ofta består av fett o rör man dem så skakas fettet o de minskar.. ungefär som celluliter, ju mer man masserar ju mer försvinner celluliterna[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAHHAHAHAHAhAHAH.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är helt hundra procent sant, så har alla med feta bröst gjort för att få dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ms_A:

ungefär som celluliter, ju mer man masserar ju mer försvinner celluliterna

Jo, det är ju iof sant ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Chickfactor:

[bigsmile]

va flinar du åt då


   
SvaraCitera

Sa ra:

Alltså, näe.. det kan inte stämma. jag behöver iofs inte veta eftersom att jag redan har stora bröst

haha låter som en stor busty amateur!! I fucking like that!!


   
SvaraCitera

Lajnowh:

va flinar du åt då[/quote

[love] your small tits hun!!


   
SvaraCitera

Dåren:

HAHAHAHAHHAHAHAHAhAHAH.


   
SvaraCitera

bajenfans93:

haha låter som en stor busty amateur!! I fucking like that!!

[surprised]


   
SvaraCitera