Aviseringar
Rensa alla

större bröst?


Ämnesstartare

Finns det någo piller som man kan ta för att få större bröst? Jag menat inte p-piller utan piller som ÄR MENADE för att få större bröst, som man kan få tex på apoteket?

Tack på förhand.


   
Citera

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stora bröst är överskattat. förövrigt betvivlar jag existensen av sådana piller, än mindre att de skulle säljas på apoteket


   
SvaraCitera

Im not a lemon:

stora bröst är överskattat. förövrigt betvivlar jag existensen av sådana piller, än mindre att de skulle säljas på apoteket

Du har rätt det finns inte. Jag har stenkoll! [bigsmile][crazy]


   
SvaraCitera

haha apoteket


   
SvaraCitera

du kan ju pröva att acceptera dig själv, det är ännu bättre


   
SvaraCitera

Tycker synd om alla killar i framtiden som gillar små bröst för då kommer det inte finnas några kvar... [n][cry]


   
SvaraCitera

Skulle vilja ha piller som gör mina bröst mindre [sad]


   
SvaraCitera
JLm
 JLm

nej


   
SvaraCitera

nej+snyggt med små tuttar


   
SvaraCitera

Myksa:

Tycker synd om alla killar i framtiden som gillar små bröst för då kommer det inte finnas några kvar

[sad]


   
SvaraCitera

Varför vill du ha större bröst? Finns inga mirakelpiller som ändrar storleken på kroppsdelar vad jag vet, tack & lov 😉
Men du, börjar acceptera dig själv istället, du duger som du är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

du kan ju pröva att acceptera dig själv, det är ännu bättre

Listen to this man because he speaks the truth!


   
SvaraCitera
Åtta

De här människorna vet inte vad de talar om. Det är klart det finns saker som gör att du får större bröst. Fett och socker, t.ex. Äter du en väldigt energirik kost utan att röra på dig så mycket så lovar jag att du kommer att få större bröst.


   
SvaraCitera
JLm
 JLm

OchSåKomHon:

piller som ÄR MENADE för att få större bröst, som man kan få tex på apoteket?

Åtta:

De här människorna vet inte vad de talar om. Det är klart det finns saker som gör att du får större bröst. Fett och socker, t.ex. Äter du en väldigt energirik kost utan att röra på dig så mycket så lovar jag att du kommer att få större bröst.

Vore möjligen omega-3-piller, i så fall, men jag är skeptisk.


   
SvaraCitera