Aviseringar
Rensa alla

Större bröst av p-piller


Ämnesstartare

Jag har käkat p-pillret Prionelle 28 i drygt en månad. Enligt mig så hade de varit ett + om mina bröst blev större, då ja läst om att de kan vara en biverkning. Den första veckan va de otroligt ömma men sedan gick de över. 
Har ni fått större bröst av p-piller? Isf hur lång tid tog det innan ni märkte av de? Vilket p-piller åt ni då? Hur mycket växte dem? 


   
Citera
Ämnesstartare

Jag fick inte större bröst av p-piller. Har testat cilest och yasmin.

ps, att brösten skulle öka i storlek beror på östrogen som finns i vissa preventivmedel. Om en slutar med östrogen går brösten tillbaka till vanlig storlek igen. 


   
SvaraCitera

Jag fick större av dom, tror vi har samma. Märkte de efter några veckor bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta tänka på era bröst! Jag vill ha små bröst! Inte några jävla badbollar. Tycker att stora bara är vidriga, satsa på en fast och fin rumpa istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brösten återgår väl till sin normala storlek efter att man slutat äta p-piller? 


   
SvaraCitera

adaq:
Sluta tänka på era bröst! Jag vill ha små bröst! Inte några jävla badbollar. Tycker att stora bara är vidriga, satsa på en fast och fin rumpa istället.

men herregu 
''sluta tänka på era bröst!!!!!''' samtidigt som du skriver ''stora är bara vidriga!!!''
och sen
''satsa på en fast och fin rumpa!!'' 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Sluta tänka på era bröst! Jag vill ha små bröst! Inte några jävla badbollar. Tycker att stora bara är vidriga, satsa på en fast och fin rumpa istället.

Du får givetvis föredra små bröst men undvik gärna att vara taskig mot de som har stora bröst. 

rogernw:
Brösten återgår väl till sin normala storlek efter att man slutat äta p-piller? 

Ett tips är att läsa tråden, det fanns tre inlägg din latsock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frugan :

Du får givetvis föredra små bröst men undvik gärna att vara taskig mot de som har stora bröst. 

Dem dagen folk slutar vara taskiga mot tjejer/killar med små bröst/penis


   
SvaraCitera
time
 time

adaq:

Dem dagen folk slutar vara taskiga mot tjejer/killar med små bröst/penis

Det är ingen som varit taskig i den här tråden förutom du. Låt bli att skamma kroppar. Alla ser olika ut och det är inget fel på stora bröst. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq: Jag vill ha små bröst

så tjejer ska anpassa sig efter dig? Rullar ögonen

adaq: Tycker att stora bara är vidriga

Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Det är ingen som varit taskig i den här tråden förutom du. Låt bli att skamma kroppar. Alla ser olika ut och det är inget fel på stora bröst. 

Jag ber om ursäkt för min åsikt


   
SvaraCitera
time
 time

adaq:

Jag ber om ursäkt för min åsikt

Ingen hindrar dig från att ha en åsikt - däremot är det inte schysst för fem öre att skriva sånt. Försök tänka efter innan du postar ett inlägg, ta några sekunder och överväg om någon kan bli sårad av det du skriver. Skapa inte hat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

se över hur du mår av pillrena först och främst.
brösten spelar ju egentligen ingen roll eftersom de inte kommer vara konstanta (som flera påpekat).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chips-reklam:
se över hur du mår av pillrena först och främst.
brösten spelar ju egentligen ingen roll eftersom de inte kommer vara konstanta (som flera påpekat).

Du är så jävla värdelös. Trött på att du skriver inlägg. Så jävla vidrig och patetisk.


   
SvaraCitera

Nä, det enda som hjälper är viktuppgång eller operation


   
SvaraCitera