Aviseringar
Rensa alla

Större bröst , snälla svara fort


Ämnesstartare

vonKissekatt:
Förstår verkligen känslan. Fyllde min bh med bomull när jag var 13 år och slutade när jag var ca 15. Jävla samhälle som sätter sådana jävla krav på unga tjejer. Blir så arg. Bröst behövs av en enda anledning; att mata ungar. Har idag stora bröst men de är mest till besvär pga dyrare att handla bhar samt är tunga ibland. Kommer säkert att få ryggproblem av dem som äldre också. 

Det jag vill säga är att folk ska ge blanka fan i hur din kropp ser ut. Är det någon som inte gillar dig pga din bröststorlek eller tycker att det är kul att skämta om så är de verkligen ingenting att ha. Din kropp är en diktatur där du är ensam härskare. Glöm aldrig det. 
Du är ju sedan bara 15 och dina bröst hinner växa under många år än. 

Tack, gud vad glad jag blev. Tack så mycket :).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:

Alla är vi perfekta, precis som vi är. Just för att du har mindre bröst än några vänner betyder inte att du är mindre perfekt. Bröst är ändå inte något speciellt, personlighet och för de flesta resten av kropoen spelar mycket större roll än bara bröst.

Du är fin.

Tack vad snällt.


   
SvaraCitera

Sofia459681:

Tack, gud vad glad jag blev. Tack så mycket :).

Tumme upp


   
SvaraCitera

Sofia459681:
Vet någon hur man kan få större bröst utan operation eller p-piller snälla skriv förslag har verkligen så mycket komplex jag är en tonåring på 15, fyller snart 16 snälla skriv tips har B-kupa men tycker det är för litet snälla skirv fort ni som vet

Inget e fel på dina bröst e allt du behöver veta❤ Men d finns olika slags naturliga, helt ofarliga tabletter man kan ta i några veckor för att du ska får större bröst. Bara säk upp om några sånna tabletter så kommer du nog hitta dom. Lycka till


   
SvaraCitera

Det är inget fel på dina bröst. B-kupa är en normal och ganska vanlig storlek på tjejer, är själv också 15 och en stolt A-kupa. Men jag förstår att det inte är särskilt kul att inte vara nöjd med sin kropp. Jag har också haft en del komplex över min kropp tidigare och specifikt mina bröst men jag tröttnade tillslut på att försöka se bra ut i alla andras ögon och är idag nöjd med hur jag ser ut. Ingen är perfekt och alla ser olika ut det är bara så det är.

Man utvecklas ofta tills man är drygt 20 år så det är inte säkert att dina bröst har växt klart än. Bröstens storlek kan dock även variera både före och efter att man har slutat att utvecklas, det kan bla bero på mängden fett som man har i kroppen eller vart man är i menscykeln.

Men om du mår dåligt så kan du ju alltid använda en push up bh eller fylla bhn.


   
SvaraCitera

Stora bröst är överskattade. B-kupor är just fine Rodnar


   
SvaraCitera
Mua
 Mua

Alla bröst är underbara, stora som små. Föredrar mindre bröst då de inte ställer till med besvär och gravitationen står på mindre bröstens sida. Du är bara 15-16 somsagt, ge det lite tid 🙂


   
SvaraCitera