Aviseringar
Rensa alla

Större kuk!!!


Ämnesstartare

Jag är trött på alla inlägg på denna forum om hur 14 åringar säger att de har små kukar. Jag kan ge er tips detta bruker jag göra och det ger resultat.
1. Ta och sätt dig på toan med bånge och lägg din största kalsong på ollonet, lyft upp den och håll kvar där i typ 10 sekunder minst! Upprepa detta 4 gånger och gör sedan detta varje dag under en månad, lovar er det ger resultat även om det dröjer en hel månad.
2. Sitt på en tennisboll på toan. Tennisbollen ska ligga mellan anus och pungen där PC muskel ligger, sitt på den i 1 minut varje dag under en månad.
3. Runka minst 1 gång varje dag och försök att få utlösning din kuk blir bredare och några millimeter längre efter en månad.
Ta detta som en rutin, som jag! Det ger resultat.


   
Citera
Ämnesetiketter

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera

svår vad om att minst 10 små kukade 14-åringar letar rätt på tennisbollar efter att ha läst detta [love]


   
SvaraCitera

eller så blir din kuk större för att kuken växer tills man är typ 18 och vad är du 15?


   
SvaraCitera

hahah


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

Förstår inte. Stora kukar gör ont.


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

enni:

Förstår inte. Stora kukar gör ont.

det beror ju på vad utgångsläget är om lite större blir bra eller för stort...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det jag menar är att om man är missnöjd med storleken vid så tidig ålder kan man testa detta så blir kuken ÄNNU större samtidigt som att den växer tills man blir 18 år.


   
SvaraCitera

Heyman:

testa detta så blir kuken ÄNNU

okej eller hur du ^^


   
SvaraCitera

Det fungerar faktiskt.


   
SvaraCitera

enni:

Förstår inte. Stora kukar gör ont.

Stora kukar får stora fittor.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Stora kukar får stora fittor.

ja


   
SvaraCitera