Aviseringar
Rensa alla

Större kuk!!!


Ämnesstartare

Macktorsken:

Stora kukar får stora fittor.

Hahaha, årets citat [bigcheers]


   
SvaraCitera

åh tack för tipset, nu kan min kuk kanske växa och bli så stor som 2,5 cm, det skulle kännas ascoolt att ha så stor kuk[blush]


   
SvaraCitera

Heyman:

1. Ta och sätt dig på toan med bånge och lägg din största kalsong på ollonet, lyft upp den och håll kvar där i typ 10 sekunder minst! Upprepa detta 4 gånger och gör sedan detta varje dag under en månad, lovar er det ger resultat även om det dröjer en hel månad.

Det här tränar bara muskeln till att kunna ha ett fast stånd längre utan att komma vid sex. [shake]

Heyman:

2. Sitt på en tennisboll på toan. Tennisbollen ska ligga mellan anus och pungen där PC muskel ligger, sitt på den i 1 minut varje dag under en månad.

Det här är endast en dålig idé då det göra muskeln mycket mindre känslig, vilket sabbar en möjlighet i ett potentiellt framtida sexliv. [shake]

Heyman:

3. Runka minst 1 gång varje dag och försök att få utlösning din kuk blir bredare och några millimeter längre efter en månad.

Det här är verkligen inte sant. [shake]

Mitt tips till dig är att sluta vara en sån P14 och vänta till att du växt till dig naturligt istället. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Mitt tips till dig är att sluta vara en sån P14 och vänta till att du växt till dig naturligt istället.

Och hur fan vet du om jag är en P14? Bara för att jag har en anmimerad gubbe på min profilbild? Förresten om du söker upp det riktigt nogrant så ser du att man får en större kuk och mer uthållighet utav kalsongen och tennisbollen hjälper och när man runkar tränar man upp blodomloppet så att mer blod kommer ut till kuken och den blir bredare och samt längre. Jag gör kalsonglyft och runkarträningen dock kan man skippa tennisbollen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns en annan tips också men det gör ont. Hugg av den kuk och sy fast den med en tjock grillkorv och sen sy tillbaks den 🙂


   
SvaraCitera

Önskar att jag hade en kuk nu. Finns så mycket fina saker man kan göra med dem.


   
SvaraCitera

Heyman:

några millimeter längre

placeboeffekten verifierar detta


   
SvaraCitera

enni:

ja

Synd att du inte är n stor-fitta då.... Missar en livsupplevelse


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Mitt tips till dig är att sluta vara en sån P14 och vänta till att du växt till dig naturligt istället.

Word.

Penisen består av svällkroppar, använd tiden som dessa värdelösa övningar skulle ha tagit till att samla tomburkar istället. Då kanske du kan köpa dig en penisförstorning om 10 år istället....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och vem fan e du?


   
SvaraCitera

sade tuffa tigern. ROAR


   
SvaraCitera

Heyman:

och vem fan e du?

Mor din..


   
SvaraCitera

stereo total:

Önskar att jag hade en kuk nu. Finns så mycket fina saker man kan göra med dem.

[bigsmile][bigsmile][cute]


   
SvaraCitera

Heyman:

1. Ta och sätt dig på toan med bånge och lägg din största kalsong på ollonet, lyft upp den och håll kvar där i typ 10 sekunder minst! Upprepa detta 4 gånger och gör sedan detta varje dag under en månad, lovar er det ger resultat även om det dröjer en hel månad.

Tränar pc-muskeln.

Heyman:

2. Sitt på en tennisboll på toan. Tennisbollen ska ligga mellan anus och pungen där PC muskel ligger, sitt på den i 1 minut varje dag under en månad.

Hur tränar det pc-muskeln?

Heyman:

3. Runka minst 1 gång varje dag och försök att få utlösning din kuk blir bredare och några millimeter längre efter en månad.

Nu vet jag att du trollar. [tard]


   
SvaraCitera

varför skulle trana pc muskeln göra att kuken blir större?


   
SvaraCitera