Aviseringar
Rensa alla

större rumpa, akut


Ämnesstartare

Hej jag är en tjej på 13 år, varken tjock eller smal. Har lite mage, har inte liten rumpa men inte så stor heller.. Jag vill ha större rumpa o vill att de ska gå fort. Vill inte ha En fast o hård mer en stor men mjuk som är go o ta på.. Om ni fattar. Ska jag äta mycket sen banta magen eller ska jag gymma ? Snälla detta är akut behöver hjälp nu!..


   
Citera
Ämnesstartare

squats. Inget kommer gå fort dock. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har gjort SQUATS sen förra året då och då men känner att de kommer ta en evighet.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Df79:
har gjort SQUATS sen förra året då och då men känner att de kommer ta en evighet.. 

Då och då räcker inte. Du får ju köra hårt för att fixa det 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Då och då räcker inte. Du får ju köra hårt för att fixa det 

Men de tar sån tid.. Behöver något som går fortare . Liksom vill se resultat på 2-3 veckor o en stor förändring liksom på 2 månader om d är möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Df79:

Men de tar sån tid.. Behöver något som går fortare . Liksom vill se resultat på 2-3 veckor o en stor förändring liksom på 2 månader om d är möjligt.

förmodligen inte möjligt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

förmodligen inte möjligt 

Nåt sätt måste det la finnas ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Df79:

Nåt sätt måste det la finnas ?

nej jag tror inte det. Träning tar sin tid och gå upp i vikt snabbt borde också ta sin tid. Ät rätt, träna rätt o det kommer 


   
SvaraCitera
time
 time

Varför är det akut? 

I vilket fall som helst så ska du inte äta massor och "banta magen" (för det kan man inte göra). Det finns massor med bra övningar, och precis som med allt annat finns det inte snabblösningar när det kommer till kroppsförändringar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

nej jag tror inte det. Träning tar sin tid och gå upp i vikt snabbt borde också ta sin tid. Ät rätt, träna rätt o det kommer 

Jaha okej tack 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Varför är det akut? 

I vilket fall som helst så ska du inte äta massor och "banta magen" (för det kan man inte göra). Det finns massor med bra övningar, och precis som med allt annat finns det inte snabblösningar när det kommer till kroppsförändringar.

För det är lite akut, vill ha fin kropp innan 2016.. Men fattar inte hur du menar, förklara tydligare 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Df79:

För det är lite akut, vill ha fin kropp innan 2016.. Men fattar inte hur du menar, förklara tydligare 😉

För det första som du pratade om "banta magen" går inte. Det går inte att punktbränna. Isåfall skulle du tappa på hela kroppen. Som sagt träna ben/rumpa på gymmet, en bra kost och lite jävla anama så 


   
SvaraCitera

Implantat hos en plastikkirurg går fort. Annars får du lov att träna och äta rätt som alla andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

För det första som du pratade om "banta magen" går inte. Det går inte att punktbränna. Isåfall skulle du tappa på hela kroppen. Som sagt träna ben/rumpa på gymmet, en bra kost och lite jävla anama så 

De kmr ju ta sån tiiiiiiid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beauxgoris:
Implantat hos en plastikkirurg går fort. Annars får du lov att träna och äta rätt som alla andra.

Ingen aning vad implantat är? Är de sån silikon man stoppar i röven? Är 13 år


   
SvaraCitera