Aviseringar
Rensa alla

Störst kuk på UM?


Ämnesstartare

Jag tänkte försöka få reda på vem som har störst kuk av alla på sidan hära. Så alla ni som har över 20 cm kan ju skriva hur lång ni har här. Eller om ni känner någon som ni har hört har lång så skriv hans namn så kan jag skicka ett pM och fråga!


   
Citera
Ämnesstartare

Erfaren:

Jag tänkte försöka få reda på vem som har störst kuk av alla på sidan hära. Så alla ni som har över 20 cm kan ju skriva hur lång ni har här. Eller om ni känner någon som ni har hört har lång så skriv hans namn så kan jag skicka ett pM och fråga!

jag anmäler mig som kandidat, det här skall jag vinna haha! men hur kan du bevisa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fisher:

jag anmäler mig som kandidat, det här skall jag vinna haha! men hur kan du bevisa?

Bra! Hur lång är din då?

Man kan bevisa med en bild på närman mäter den med linjal, eller så får vi bara gå efter att alla är ärliga och säger sanningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min är väl runt en halvmeter, ibland har den väl kommit upp i 60 cm men det händer sällan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erfaren:

Bra! Hur lång är din då?

ja, jag har ju inte mätt på rätt sätt innan, vet inte vilket sätt man gör det på exakt (det finns ju något speciellt i USA) vet du?

Erfaren:

Man kan bevisa med en bild på närman mäter den med linjal

det måste nog vara så, annars kan man ju lägga på lite juh...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Min är väl runt en halvmeter, ibland har den väl kommit upp i 60 cm men det händer sällan.

Det är ju ingenting, min är tre meter och jag brukar använda den som lasso hemma på går'n.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En halvmeter är max här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fisher:

ja, jag har ju inte mätt på rätt sätt innan, vet inte vilket sätt man gör det på exakt (det finns ju något speciellt i USA) vet du?

Man mäter på ovansidan av kuken, och börjar liksom där själva bent slutar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inga oseriösa tack...

BreakTheAuthority:

Min är väl runt en halvmeter, ibland har den väl kommit upp i 60 cm men det händer sällan.

Och du anklagar mig för att va fejk. [rolleyes][rolleyes][rolleyes][zzz][zzz][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erfaren:

Man mäter på ovansidan av kuken, och börjar liksom där själva bent slutar.

okej, då skall jag mäta det så snart som möjligt, kan inte nu för mina förräldrar är hemma... jag skulle tro kanske runt 17, lite mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fisher:

okej, då skall jag mäta det så snart som möjligt, kan inte nu för mina förräldrar är hemma... jag skulle tro kanske runt 17, lite mer

Jag skrev att bara de med över 20 skulle skriva. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Killars kukhysteri är inte lite avtändande, ugefär som tjejer äsproblem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erfaren:

Jag skrev att bara de med över 20 skulle skriva. [rolleyes]

över 20 tror jag inte du hittar någon här... det finns väldigt få... kan man inte göra en tävling där man liksom i en tabell spalltar upp typ 1:a, 2:a, 3:a osv.? det hade varit kul[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Killars kukhysteri är inte lite avtändande, ugefär som tjejer äsproblem.

Kukar är sexiga, ätstörningar är det inte. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fisher:

över 20 tror jag inte du hittar någon här... det finns väldigt få... kan man inte göra en tävling där man liksom i en tabell spalltar upp typ 1:a, 2:a, 3:a osv.? det hade varit kul

Jo, det kan jag väl göra. [party]


   
SvaraCitera