Aviseringar
Rensa alla

stötte på några från min gamla gymnasieklass igår


Ämnesstartare

de skrek: det var du som drack vodka på lektionerna

och: fuck feminism


   
Citera
Ämnesstartare

Gjorde du det, drack vodka i skolan!? Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Töntigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar dom. hoppas att dom får handeksem.


   
SvaraCitera

hade handeksem när jag var liten. det var inte kul. 

de verkar förtjäna det


   
SvaraCitera

minns att jag verkligen önskade att jag skulle få lena händer. det fick jag. kanske finns det en gud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade nog skrikit  japp det var jag tillbaka och sedan gått


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skrattade bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En kille i nian fick hela skolan (han var den alla såg upp till och var jättecool tyckte alla men han var en total nolla och idag tror jag att han är fet, arbetslös och fortfarande raggar trettonåringar) att kalla mig ett konstig variant på mitt namn följt av pojke. Det var såklart för att jag var så platt.  De hade en sång också tror jag.
Helt galet. Och sedan började mitt liv spirala nedåt rätt fort och jag hoppade av skolan efter några månader i åttan, men det fixade sig sedan så ingen fara på taket.


   
SvaraCitera

träffade typ halva min högstadie/första gymnasieklass igår. tror bf blev lite smått obekväm av alla unga män som var så glada att se mig, men lol tänker jag en glad kram liksom med ett hej kul att ses länge sen får han la tåla. 


   
SvaraCitera

Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Badass ju! 

Jag var nog lite utav en cooling i grundskolan. Fast jag var schysst, tycker jag själv iaf. Var egentligen en tönt som råkade hamna med dom coola. Nu är jag iaf inne på mitt 4e år i gymnasiet och har minst ett år kvar, men framför allt typ 0 vilja att bli något i livet när (om) jag väl går ut. Kan inte låta bli att undra i mellan åt om någon av dom gamla tycker att jag blivit den där failade fan och ler över det. Rullar ögonen Finns 3 som har anledning, 2 är för fina människor för att bry sig (var inte så taskig heller egentligen, bara jag som är så snäller och ältar det). Den tredje var ett riktigt litet as, och förtjänade all skit x 10, men livet verkar gå åt rätt håll åtminståne. Även för dom andra två, vilket dom verkligen förtjänar. Är i alla fall inte direkt onöjd med mitt liv, men kan förstå att folk kan se det som rätt kasst Glatt skålande Ser fram emot klassåterträff i alla fall .. Men vår klass kunde inte ens få ihop en skoltröja så att eh, lär ej ske tyvärr. 

Nu blev det kvällssvammel alltså. Minns inte ens vad tråden handlade om. 

Hade för övrigt också eksem (vi snackar öppna köttsår) på både händer och fötter när jag var liten, blossa ut igen i högstadiet. Världens chans att sänka mig totslt, men dom tog en stukad kennyman under sina vingar och gjorde snarare en kul grej av det (fråga mig inte hur). Är evigt tacksam för det. Värmer äckligt mycket än idag, och delar med mig av värmen så ofta jag får chansen i liknande situationer. Nu blev jag sentimental också. 


   
SvaraCitera
Exner

isola:  Det var såklart för att jag var så platt.
men det fixade sig sedan så ingen fara på taket.

Blink


   
SvaraCitera

Mycket glad


   
SvaraCitera