Aviseringar
Rensa alla

stoopid djur! [love]


Ämnesstartare

Haha min katt fick just ryck och började busa med en matbit för att sedan skutta in i vardagsrummet och börja kloa på soffan.
Hon får inte kloa där, så jag sprang efter henne och klappade med händerna. Då blev hon skrajsen(läs: ännu busigare) och rusade iväg för att gömma sig under en byrå.
Grejen är att hon är dubbelt så fet som glipan under byrån är så hon fastnade halvvägs. <33333

Vet att dan the järnmannen har roliga anekdoter om den där skojiga hunden. Vill höra fler!
Berätta om när era djur är sådär gölligt korkade.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nu hoppade hon ner i en blompåse och började tugga på jord.

....

Haha hon är fortfarande kvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stella gör sådant hela tiden, men idag var hon bara duktig och var jättegosig mot barn som kom och hälsade på henne.
Men minns att hon hämtat alla sina leksaker och petat in dem i springan under frysen första gången hon var ensam hemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha låter som min katt när jag är ute och busar med han. Brukar jaga på han och så försöker han komma undan, och han är oftast inte smartare än att han försöker gömma sig i gräs som är typ 3 cm högt[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edit för galna djurdudes:
Alltså en såndär blompåse i papp... med lite lösjord kvar i botten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För ett tag sen fick min katt något liknande anfall och sprang in i en vägg..[rolleyes]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänkte säga att min katt tagit ut alla PS3 spel ur skokartongen och sedan lagt tillbaka dem, men det var min lillebror o.O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men minns att hon hämtat alla sina leksaker och petat in dem i springan under frysen första gången hon var ensam hemma.

Haha vad tusan! Varför då? (svar: pga söt stoopidness såklart, men ändå)

kebu12:

och han är oftast inte smartare än att han försöker gömma sig i gräs som är typ 3 cm högt[crazy]

Hahaha [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag när vi var ute och grillade så såg vi en katt! Den stannade framför oss i en sandlåda och började gräva, sen satte den sig på huk och bajsade. [smile] Sedan tittade den sig omkring och sprang iväg! Jag vill ha en katt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hallå varför hjälpte de inte katten ut [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
[love]

Hann tyvärr inte få en bättre bild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Haha vad tusan! Varför då? (svar: pga söt stoopidness såklart, men ändå)

Haha jag vet inte, men hon hade ju bott på katthem då så hon kanske tänkte att hon var tvungen att gömma sina dyrbara leksaker när vi inte var där och kunde beskydda dem [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Påsen är alldeles hopknölad nu och katten dricker vatten.
Helt slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

var tvungen att gömma sina dyrbara leksaker när vi inte var där och kunde beskydda dem [crazy]

Haha iof.
Tänker att katter inte brukar bry sig om att samla på saker, men senast min kompis hälsade på mig (i Sthlm) så blev den ena katten där helt galen i hennes vante och drog med den in i en kattkorg under argt morrande. [bigsmile]


   
SvaraCitera