Aviseringar
Rensa alla

stoopid djur! [love]


Ämnesstartare

krasch:

Hann tyvärr inte få en bättre bild.

Hahah åh papperspåsar är jätteroliga. Hade en i sovrummet förut med lite smågrejer i och VARENDA natt så ställde sig Stella på bakbenen och rafsade och rafsade på den, helt galet lycklig verkade hon bli av det hemska ljudet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

hennes vante och drog med den in i en kattkorg under argt morrande. [bigsmile]

[bigsmile]
fick hon behålla den?

Geigerzähler:

väg! Jag vill ha en katt. [sad]

Ni borde ha! Du är en bra djurmor. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

fick hon behålla den?

Haha nä, hon försökte tugga sönder den.
Min kompis gillade ej.


   
SvaraCitera

Molly brukade ligga på, eller "hålla om" TVdosor [cute]


   
SvaraCitera

krasch:

Grejen är att hon är dubbelt så fet som glipan under byrån är så hon fastnade halvvägs. <33333

[bigsmile]

ont
vår ena katt är galen i allt som är stickat
han brukar springa till byrån i hallen och dra ut vantar och raggsockor ur hålen som är till för att öppna lådorna, sen springer han iväg med dem och biter/slickar på dem

han har också doppat tassen i en kopp med kallt kaffe som stod utomhus och sen slickat i sig det och upprepat det

när vi gav vår hund friskies (alltså deras hundmat) gillade hon ej de vita hundbenen i, så alltid när skålen var nästan tom fanns det bara vita ben kvar i den


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

han har också doppat tassen i en kopp med kallt kaffe som stod utomhus och sen slickat i sig det och upprepat det

Blev den speedad eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ni borde ha! Du är en bra djurmor. 🙂

Ja, vi har funderat på att skaffa två killar i framtiden. [smile]

Finns ett ställe här, utanför en affär, där det bor skitmånga katter. Han som äger butiken har djurförbud men har skaffat jättemånga katter till butiken!!!!! [cry] Flera har kontaktat djurskyddet men INGET HÄNDER. [sad]
​​ http://hittekatter.ifokus.se/discussions/4da6145dd4ebea3de2000374-kvibergs-kat​ter-got​eborg#discussions-7


   
SvaraCitera

tror jag redan kan ha berättat det här, men iaf så var det en period när alla mattor i köket var ihoptjoffsade. vi trodde att det var vår hund som hade ryck och gjorde det
en dag ser jag plötsligt den ena av våra katter (samma som i föregående historier) ta fart, springa och sen slänga sig på mattan så att den knycklades ihop på bredden...

Slumpartad:

Blev den speedad eller?

vet ej, var inte med, tror den bara gjorde det typ två gånger med tassen, så var nog inte mycket han fick i sig[crazy]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

så var nog inte mycket han fick i sig[crazy]

Med tanke på att det inte behövs så mycket för en ovan människa i full storlek att bli speedad så... lär ju inte behövas mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

inns ett ställe här, utanför en affär, där det bor skitmånga katter. Han som äger butiken har djurförbud men har skaffat jättemånga katter till butiken!!!!! [cry] Flera har kontaktat djurskyddet men INGET HÄNDER. [sad]

[cry][cry][cry] blir så ledsen och arg på sådant, ni borde ta dem och ge till katthem och behålla två


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Med tanke på att det inte behövs så mycket för en ovan människa i full storlek att bli speedad så... lär ju inte behövas mycket

möjligt, men var ej med så vet inte, antar att han inte var galnare än vanligt, för isf hade jag nog hört det[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade en katt som var otroligt lat för en massa år sedan.
Han brukade sova vid ytterdörren ute på förstutrappen (ett steg hög).
Men han flyttade sig aldrig när vi skulle gå in eller ut, så vi fick helt enkelt fösa undan honom med dörren så att han dråsade ner på grusgårn.
Där låg han sedan kvar alldeles slö och dreglig och helt chill med vad som just hänt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

chill med vad som just hänt.

Hahah men tog ni honom inte till veterinären? Låter ju nästan apatiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hahah men tog ni honom inte till veterinären? Låter ju nästan apatiskt

Haha nää, han var sjukt nöjd med livet bara.
Var bra på att jaga och så... när han kände för det.


   
SvaraCitera

Min katt var ute och fick syn på en fiin ekorre, på marken alltså.
Den skulle hon jaga, haha. De sprang runt ett tag på marken tills ekorren hittade ett träd att klättra upp i. Men Skilla (min katt, känner att namnet passar henne..) ville ha ekorren, så hon klättrade upp hon också.
Sen vågade inte kattjäveln hoppa ner från trädet [tired]

Fick iaf ner henne till slut. [tard]


   
SvaraCitera