Aviseringar
Rensa alla

[Reklam]


Ämnesstartare

Hej! Ville bara göra alla uppmärksamma om att [reklam] är en riktigt bra produkt! För er som tycker att ni svettas för mycket så funkar den här väldigt bra! 

Länk borttagen.


   
Citera

reklam?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
reklam?

? Ville bara att folk skulle veta..?


   
SvaraCitera

Hehe tipsade min pojkvän om detta. Han sattt andra sidan rummet framför en dator så skickade länken och flinade åt honom, hehe. (Han vet om att jag inte tycker han är äcklig för att han svettas. Brukar säga att det är charmen med honom Mycket glad
Han svettas väldigt mycket, luktar inte illa, han blir bara blöt typ, till och med när han sitter still. Han gick till apoteket innan faktiskt, fick inte tag på 24grejen men fick någon kräm som heter AbsolutTorr man bara behöver använda då och då, dessutom utan lukt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Hehe tipsade min pojkvän om detta. Han sattt andra sidan rummet framför en dator så skickade länken och flinade åt honom, hehe. (Han vet om att jag inte tycker han är äcklig för att han svettas. Brukar säga att det är charmen med honom Mycket glad
Han svettas väldigt mycket, luktar inte illa, han blir bara blöt typ, till och med när han sitter still. Han gick till apoteket innan faktiskt, fick inte tag på 24grejen men fick någon kräm som heter AbsolutTorr man bara behöver använda då och då, dessutom utan lukt. 

[reklam] luktar till nagelbortagningsmedel xD men man ska bara ha det på kvällen o sedan tvätta bort det på dagen 🙂 Har provat absolut torr också provade kanske en gång men tyckte inte alls att det gav samma effekt som [reklam].


   
SvaraCitera

Det är inte tillåtet att göra reklam på Ungdomar.se utan tillåtelse. Är du intresserad av att annonsera, skicka ett mejl till info@ungdomar.se.


   
SvaraCitera