Aviseringar
Rensa alla

STOPP I TOALETTEN?!


Ämnesstartare

När jag spolade toaletten imorse som vanligt så "sjönk vattnet". När jag spolade igen för att se om det hjälpte så sjönk det ännu mer och 3:e gången så vart det knappt något vatten kvar.

VAD KAN DET BERO PÅ? Vad ska jag göra? :S jag har ju inte slängt "något stort" i stoaletten med flit precis... så varför blir det såhär?


   
Citera
Ämnesstartare

Öh, va? Du undrar om det är stopp i toaletten när vattnet rinner undan, eller vadå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Öh, va? Du undrar om det är stopp i toaletten när vattnet rinner undan, eller vadå?

ja eller vad fan har hänt liksom :S
vattennivån är mycket lägre än det ska vara...

i vanliga fall vid stopp blir väl vattennivån mycket förhöjd/svämmar över, nu är det tvärtom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stortH:

i vanliga fall vid stopp blir väl vattennivån mycket förhöjd/svämmar över, nu är det tvärtom

So? Bajsa och spola och var glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

So? Bajsa och spola och var glad

eh... nej !
Snart sjunker fan vattnet bort helt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bättre lägre än högre - mer plats för skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha är nog knappast någon större fara ska du se.. 😛


   
SvaraCitera

Känner igen mig. Brukar också vara uppstoppad.


   
SvaraCitera

stortH:

Vad ska jag göra?

De är bara att ta fram sugproppen och börja mocka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyckte det stod 8 dec 2008. Men det fortfarande November [bigcheers]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ÄR ÄR ÄR ÄR ÄR ÄR ÄR ÄR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Känner igen mig. Brukar också vara uppstoppad.

Limneson:

De är bara att ta fram sugproppen och börja mocka

Ending Jon:

Tyckte det stod 8 dec 2008. Men det fortfarande November

men lilla vänner. JAG SKREV INLÄGGET FÖR ETT JÄVLA ÅR SEN.
snälla, kan vi lämna de bakom oss?
Och XMinGrönaLampaÄrDödX hur orkar du rota i mina gamla gjorda trådar? Finner du ett nöjje i det? [tired]
Tack för "hjälpen" men nejtack.
skulle man vänta med svar på en sån akutgrej varje gång så skulle jag fan aldrig reggat mig här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stortH:

Vad ska jag göra?

Har du hört talas om att det finns rörmokare? Dock betvivlar jag starkt att det är någon här på um som har det yrket och som bor i närheten av dig. Så jag rekommenderar dig att använda telefonkatalogen [no-no]

( ursäkta för drygt svar )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheDrunkDuck:

Har du hört talas om att det finns rörmokare? Dock betvivlar jag starkt att det är någon här på um som har det yrket och som bor i närheten av dig. Så jag rekommenderar dig att använda telefonkatalogen

( ursäkta för drygt svar )

Söt du är, men det här hände för ETT ÅR SEDAN och jag har flyttat till en helt nybyggd fräsch och modern lägenhet sedan dess så du kan vara lugn ett tag.
Tack ändå 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stortH:

men det här hände för ETT ÅR SEDAN o

Oj glömde som vanligt att kolla datumet XD Men se till att inte spola ner nån stora saker nu då.


   
SvaraCitera

stortH:

det här hände för ETT ÅR SEDAN och jag har flyttat till en helt nybyggd fräsch och modern lägenhet

Med tanke på detta så låser jag.


   
SvaraCitera