Aviseringar
Rensa alla

Stoppa invandringen ?


4chan:

du verkar ju hålla med mig o.o

Hela mitt inlägg genomsyras av två mycket intressanta fenomen

a) sarkasm
b) ironi

tänk nu efter lite.


   
SvaraCitera

Jucka:

Men dom som har problem att följa dom kan vi skicka hem. [no-no]

Vad ska vi göra med svenskar som bryter mot lagarna då? Skicka dom till ingenmansland? Sibirien?


   
SvaraCitera

Vadå stoppa?, Borde inte existera någon invandrig överhuvudtaget..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hine8:

Vad ska vi göra med svenskar som bryter mot lagarna då? Skicka dom till ingenmansland? Sibirien?

Ohja, självklart! [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hine8:

Vad ska vi göra med svenskar som bryter mot lagarna då? Skicka dom till ingenmansland? Sibirien?

Alla länder lär ju ta hand om deras lagbrytare, men kommer folk från andra länder hit och inte sköter sig så bör dom ju skickas hem så inte vi ska betala för dom


   
SvaraCitera

Jucka:

Det låter som ett väldigt bra förslag [y]

Indeed! Det krävs bara någon som vet vad som ska förbättras. SD är ingen lösning.


   
SvaraCitera

Hine8:

Varför inte ha hela världen som hem? istället för att fortsätta med dessa löjliga gränser.

Mångfald på ett sådant sätt att den inte försvinner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ståltråden:

Indeed! Det krävs bara någon som vet vad som ska förbättras. SD är ingen lösning.

Japp, vilket jag tvivlar på att en 50+ svensk politiker har så bra koll på. SD är patetiska...


   
SvaraCitera

4chan:

så inte vi ska betala för dom

Vi och dom, vi och dom. Alltid det tänkandet... Vi är ett folk på jorden, varför inte ta hand om varandra? Arbetarna har inget fosterland. Världen är vår.

SOLIDARITET HAR INGA GRÄNSER


   
SvaraCitera

Ingen människa är illegal - låt folk bosätta sig var de vill på jorden.


   
SvaraCitera

Hine8:

Ingen människa är illegal - låt folk bosätta sig var de vill på jorden.

Oavsett kulturella konsekvenser?


   
SvaraCitera

Definiera konsekvenser.


   
SvaraCitera

Jucka:

Japp, vilket jag tvivlar på att en 60+ svensk politiker har så bra koll på. SD är patetiska...

SD är patetiska, deras idéer är absurda. De är ett resultat av den svenska invandringspolitiken som misskötts under för många år... Nu är det Karl Petter Svensson 63+ och förtidspensionär som slår tillbaka...


   
SvaraCitera

Att du känner dig utanför beror nog inte primärt på att du är svensk, du kanske borde testa att förakta lite mindre, älska lite mer[bigcheers]


   
SvaraCitera

Släpp invandringen fri. Vi i Sverige (och andra länder) är jävligt bra på att ta invandring på för stort allvar. Släpp invandringen fri och se vart det leder. Jag tror inte vi kommer bli besvikna!


   
SvaraCitera