Aviseringar
Rensa alla

Stoppa mensen med p-piller


Ämnesstartare

hej! jag fick min piller-mens för ca 2 dagar sedan men insåg nu att jag helst vill stoppa den så snart som möjligt! (gonna ligga lite)
jag tog en aktiv tablett imorse (måndag morgon alltså) och komer att ta en till tisdag morgon och så vidare och så vidare. hur många piller tror ni jag behöver ta för att få stopp på den röde jäveln? [mad]
[love][love]lots of love


   
Citera

Men låt kroppen göra sitt???????


   
SvaraCitera

haha det skulle du ha tänkt på innan, nu fuckar du bara med systemet och kommer antagligen få mellanblödningar. grattis.

när du skjuter börjar du aldrig äta sockerpillrerna.


   
SvaraCitera

har tagit kortare sockerpillersperioder
risken för mellanblödningar är ba "stor" om du tar mindre än 3 dagars paus ifrån de aktiva tabletterna

står i bipacksedeln. Men för mighar det tagit 2-3 dagar at bli mensfri


   
SvaraCitera

elverpigen:

har tagit kortare sockerpillersperioderrisken för mellanblödningar är ba "stor" om du tar mindre än 3 dagars paus ifrån de aktiva tabletternastår i bipacksedeln. Men för mighar det tagit 2-3 dagar at bli mensfri

detta varierar visserligen. Min kropp blir knäpp så fort jag missar ett piller eller börjar mixtra med pillrerna för mycket.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

detta varierar visserligen. Min kropp blir knäpp så fort jag missar ett piller eller börjar mixtra med pillrerna för mycket.

ok, jobbigt förd dig
men de piller jag ätit säger at man inte ska ha mindre än 3 dagar om man vll skjuta på mensen så man byter veckodag att få den p¨å

och mellanblödningar riskerar man ju "jämt" med hormonpreparat

för min del vare när jaghoppade över mensen helt en månad som min kropp gck bananas och blödde var annan-trede dag. fräscht och lättlegat........ :S


   
SvaraCitera

elverpigen:

och mellanblödningar riskerar man ju "jämt" med hormonpreparat

absolut men om du tar hormoner oregelbundet så blir kroppen sur på en.

elverpigen:

men de piller jag ätit säger at man inte ska ha mindre än 3 dagar om man vll skjuta på mensen så man byter veckodag att få den p¨å

vilka tar du då? Ska till um idag och byta..

elverpigen:

för min del vare när jaghoppade över mensen helt en månad som min kropp gck bananas och blödde var annan-trede dag. fräscht och lättlegat........ :S

jag kan iaf skjuta på mensen en månad [surprised] skjuter jag två månader skulle nog min kropp säga ifrån


   
SvaraCitera

Fingerprints:

vilka tar du då? Ska till um idag och byta..

inga nu, tog yasmin förr men ah, tror inte min kropp + hormoner är kalasblandning pga fick svullna ben och åderbråcksgrejer och skit, tar hellre sparsamt kondomsex än det liksom.

Fast funderar på att prova p-plåster pga hatar att oroa mig för bebisar


   
SvaraCitera

men yasmin ska tydligen vara en sort man inte blir fet av iaf, det är jufint


   
SvaraCitera

elverpigen:

inga nu, tog yasmin förr men ah, tror inte min kropp + hormoner är kalasblandning pga fick svullna ben och åderbråcksgrejer och skit, tar hellre sparsamt kondomsex än det liksom.Fast funderar på att prova p-plåster pga hatar att oroa mig för bebisar

nää jag borde nog inte heller pga blir ledsen och grinig. Men ska prova en sista gång, sen blire nog minipiller för mig om det inte går. Får se vad de säger.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

nää jag borde nog inte heller pga blir ledsen och grinig. Men ska prova en sista gång, sen blire nog minipiller för mig om det inte går. Får se vad de säger.

vilken sort tar du?


   
SvaraCitera

amsi:

vilken sort tar du?

cilest


   
SvaraCitera

har ätit neuletta såklart också men det stod jag inte ut med länge haha


   
SvaraCitera

Fingerprints:

har ätit neuletta såklart också men det stod jag inte ut med länge haha

aha, varför inte?


   
SvaraCitera

Fingerprints:

nää jag borde nog inte heller pga blir ledsen och grinig. Men ska prova en sista gång, sen blire nog minipiller för mig om det inte går. Får se vad de säger.

kopparspiral finns ju men hört att man lättare får infektioner i livmoder/äggledare då och det harjag inte råd med :C buhu får gifta mig och se till att mannen är rik så vi har råd att försörja barn och sen hoppas på att det dröjer tills kondomen spricker :C

Fingerprints:

har ätit neuletta såklart också men det stod jag inte ut med länge haha

lol,dem blevjag svinfet av, folkimin omgivning frågade om jag var gravid tom + fick de där galna mellanblödningarna

fattar inte egentligen varför alla får dem först närså många är missnöjda med dem


   
SvaraCitera