Aviseringar
Rensa alla

Stoppa mensen med p-piller


och inser att jag skriver mktpå um om min rädsla och avsmak för att själv bli fet men jag ärför fattig för att köpa nya kläder osv


   
SvaraCitera

elverpigen:

kopparspiral finns ju men hört att man lättare får infektioner i livmoder/äggledare då och det harjag inte råd med :C buhu får gifta mig och se till att mannen är rik så vi har råd att försörja barn och sen hoppas på att det dröjer tills kondomen spricker :Clol,dem blevjag svinfet av, folkimin omgivning frågade om jag var gravid tom + fick de där galna mellanblödningarnafattar inte egentligen varför alla får dem först närså många är missnöjda med dem

jag har dem, är nöjd.


   
SvaraCitera

amsi:

jag har dem, är nöjd.

bra, då är de ju inte helt värdelösa iaf [smile]


   
SvaraCitera

elverpigen:

bra, då är de ju inte helt värdelösa iaf

Nä, har gått ner i vikt


   
SvaraCitera

amsi:

aha, varför inte?

gick runt och kunde gråta för ingenting. Minns specifikt när jag fortfarande bodde hemma, kom in i köket storgråtandes och mamma springer oroat fram och frågar "MEN VAD HAR HÄNT?!??!" varav jag svarar, "jag veeeet inteeeee" och börjar gråta ännu mer.

elverpigen:

kopparspiral finns ju men hört att man lättare får infektioner i livmoder/äggledare då och det harjag inte råd med :C buhu får gifta mig och se till att mannen är rik så vi har råd att försörja barn och sen hoppas på att det dröjer tills kondomen spricker :C

Är avskräckt från spiral då en kompis fick så ont att hon inte kunde ligga på flera månader

elverpigen:

ol,dem blevjag svinfet av, folkimin omgivning frågade om jag var gravid tom + fick de där galna mellanblödningarna

fattar inte egentligen varför alla får dem först närså många är missnöjda med dem

vet många som den funkar jättebra för visserligen. Det är väl för att de är billigast kanske


   
SvaraCitera

amsi:

Nä, har gått ner i vikt

oj :S säker på att det är pga dem då?


   
SvaraCitera

Fingerprints:

gick runt och kunde gråta för ingenting. Minns specifikt när jag fortfarande bodde hemma, kom in i köket storgråtandes och mamma springer oroat fram och frågar "MEN VAD HAR HÄNT?!??!" varav jag svarar, "jag veeeet inteeeee" och börjar gråta ännu mer.Är avskräckt från spiral då en kompis fick så ont att hon inte kunde ligga på flera månadervet många som den funkar jättebra för visserligen. Det är väl för att de är billigast kanske

åh, så ska du ju inte ha det. så var det för mig innan jag började med neovletta. hade besvär mer än två veckor i månaden. jag ville egentligen ha spiral, men min gynekolog sa att det inte var bra eftersom jag är så ung, och om man har problem vid ägglossning och med smärta kan det bli värre.


   
SvaraCitera

elverpigen:

oj :S säker på att det är pga dem då?

nej, det kanske det inte är, men jag har inte gått upp, som tur är. har inte haft några biverkningar öht.


   
SvaraCitera

elverpigen:

p-plåster pga hatar att oroa mig för bebisar

har en systerson pga p-plåster [y]


   
SvaraCitera

äggligt:

har en systerson pga p-plåster

gött :C
men tänker
pplåster + kondom

tror iofs inte det är pga pplåstren utan pga sexet de hade


   
SvaraCitera

elverpigen:

iofs inte det är pga pplåstren utan pga sexet de hade

va

nej nujävlar


   
SvaraCitera

amsi:

åh, så ska du ju inte ha det. så var det för mig innan jag började med neovletta. hade besvär mer än två veckor i månaden. jag ville egentligen ha spiral, men min gynekolog sa att det inte var bra eftersom jag är så ung, och om man har problem vid ägglossning och med smärta kan det bli värre.

jaha! Nu har jag varit där och fick en sprillans nytt (dyrt som satan) p-piller som heter Zoely. Det ska vara så att de har lyckats forska fram med riktigt östrogen i så tror det kommer bli kanon.


   
SvaraCitera

Det är ju för sent när du redan fått den


   
SvaraCitera

Fingerprints:

jaha! Nu har jag varit där och fick en sprillans nytt (dyrt som satan) p-piller som heter Zoely. Det ska vara så att de har lyckats forska fram med riktigt östrogen i så tror det kommer bli kanon.

oooooh

coolt

mina kostade iofs 220/paket förut, är dessa dyrare?


   
SvaraCitera

Fingerprints:

jaha! Nu har jag varit där och fick en sprillans nytt (dyrt som satan) p-piller som heter Zoely. Det ska vara så att de har lyckats forska fram med riktigt östrogen i så tror det kommer bli kanon.

hoppas!


   
SvaraCitera