Aviseringar
Rensa alla

Stoppa rasimen! - Låt er inte tystas!


Ämnesstartare


   
Citera
Ämnesetiketter

Vad är rasism egentligen? Jo det är att man har ett rastänk att kvinnan i Videon är en ras och den mörka mannen är en annan ras och Jimmie Åkesson som är med i slutet är ytligare en annan ras. Det här är en kort beskrivning av rasism och inte så som vänstern (de flesta extrema) uttrycker det som.


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:
Vad är rasism egentligen? Jo det är att man har ett rastänk att kvinnan i Videon är en ras och den mörka mannen är en annan ras och Jimmie Åkesson som är med i slutet är ytligare en annan ras. Det här är en kort beskrivning av rasism och inte så som vänstern (de flesta extrema) uttrycker det som.

Vems jävla värdelösa troll är du?


   
SvaraCitera

kakakaka:

Vems jävla värdelösa troll är du?

Jag trollar inte, jag är fullt alvarlig. Visst det finns rasister i SD men alla är inte det. Det har tokiga åsikter som t.ex. att förbjuda tiggeri och jag sympatiserar inte med SD.
Tok vänstern är bara svartsjuka för att SD har så många röster, de är demokratiskt invalda och de har lika mycket rätt att få föra sin politik som vilket annat parti som helst, det är ju ändå folket som har fört fram dem.

Varför kallar du mig för: ''Vems jävla värdelösa troll är du?''


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Jag trollar inte, jag är fullt alvarlig. Visst det finns rasister i SD men alla är inte det. Det har tokiga åsikter som t.ex. att förbjuda tiggeri och jag sympatiserar inte med SD.
Tok vänstern är bara svartsjuka för att SD har så många röster, de är demokratiskt invalda och de har lika mycket rätt att få föra sin politik som vilket annat parti som helst, det är ju ändå folket som har fört fram dem.

Varför kallar du mig för: ''Vems jävla värdelösa troll är du?''

Att 10% av Sveriges befolkning är idioter är väl rätt rimligt. Svartsjuka? Nej historiamedvetna och sympatiska.


   
SvaraCitera

kakakaka:

Att 10% av Sveriges befolkning är idioter är väl rätt rimligt. Svartsjuka? Nej historiamedvetna och sympatiska.

Är vänstern sympatisk? :-Pp


   
SvaraCitera

kakakaka:

Att 10% av Sveriges befolkning är idioter är väl rätt rimligt. Svartsjuka? Nej historiamedvetna och sympatiska.

Om du tycker det så. V ser inte den verkliga världen de vill bara ta in hur mycket invandrare som helst, öka skatterna för allt som finns och förstatliga det hela. De vill införa som t.ex. 6t arbetsdag, det är orimligt, det kommer bara skada Sverige.
De är inte historiemedvetna eller sympatiska de vill bara lura till sig röster (enligt mig).


   
SvaraCitera

att va sympatisk är helt klart ett borgerligt privilegium


   
SvaraCitera

Bööööörg:

Är vänstern sympatisk? :-Pp

Att stå upp för  sig själv och andra utsatta grupper är sympatiskt och ofegt, något som är ovanligt idag i Sverige, där alla står vid sidan om och klappar nervöst för "yttrandefriheten".

nå... säger dina kompisar motsatsen lr?


   
SvaraCitera

kakakaka:

Att stå upp för  sig själv och andta utsatta grupper är sympatiskt och ofegt, något som är ovanligt idag i Sverige, där alla står vid sidan om och klappar nervöst för "yttrandefriheten".

nå... säger dina kompisar motsatsen lr?

Nej har inga kompisar som kan nåt om politik...


   
SvaraCitera

kakakaka: Att 10% av Sveriges befolkning är idioter är väl rätt rimligt. Svartsjuka? Nej historiamedvetna och sympatiska.

Tio procent idioter, tio procent utlandsfödda, bara jag som känner för the old switcheroo?


   
SvaraCitera

Ont: Äcklad.


   
SvaraCitera

Nachac:

Tio procent idioter, tio procent utlandsfödda, bara jag som känner för the old switcheroo?

Yess ut med the bitterfittor och in med the sexiga invandrare. Skadeglädje

trevlig-snubbe:

Om du tycker det så. V ser inte den verkliga världen de vill bara ta in hur mycket invandrare som helst, öka skatterna för allt som finns och förstatliga det hela. De vill införa som t.ex. 6t arbetsdag, det är orimligt, det kommer bara skada Sverige.
De är inte historiemedvetna eller sympatiska de vill bara lura till sig röster (enligt mig).

Klart det kan fungera. Förut trodde man att världen skulle gå under om man hade lördag som helg också.

Åj va farligt me bra skyddsnät och hjälpsam politik.  Hoppas du själv lever i skogen och inte ens använder dig av toapapper som staten betalar i skolan. Var 1 bra förebild nu


   
SvaraCitera

kakakaka: Yess ut med the bitterfittor och in med the sexiga invandrare.

Tumme upp


   
SvaraCitera
tkllkl

kakakaka: Åj va farligt me bra skyddsnät och hjälpsam politik.

Påtvingat skyddsnät, glöm inte den biten.

kakakaka: Hoppas du själv lever i skogen och inte ens använder dig av toapapper som staten betalar i skolan.

Så, bara för att staten betalar något skall man automatiskt tacka nej? Jag skulle äta maten i fängelset också om jag blev tvungen.


   
SvaraCitera