Aviseringar
Rensa alla

stoppar ni in tampongsnöret i fittan?


Ämnesstartare

jag använder inte tampong själv, pga har inte mens, men ja, jag brukar stoppa upp snöret när jag ges möjlighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:
jag använder inte tampong själv, pga har inte mens, men ja, jag brukar stoppa upp snöret när jag ges möjlighet.

vad duktigt av dig. vill du ha en klapp på huvudet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

vad duktig av dig. vill du ha en klapp på huvudet?

gillar inte att bli klappad av mördare.


   
SvaraCitera

jobbigt att gräva fram det när man går på toa ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:
gillar inte att bli klappad av mördare.

hur står du då ut med din egen lena hand?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
jobbigt att gräva fram det när man går på toa ju

det är bara till att stoppa in fingrarna och se glad ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

ja, det känns ju

Ajdå, inte för mig. Vi är väl inte skapta på samma sätt då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Ajdå, inte för mig. Vi är väl inte skapta på samma sätt då.

skaver det inte alls, eller känns?


   
SvaraCitera

var noga med när jag delade duschrum med andra i högstadiet
nu är det shit the same, kan få lite ångest om jag stoppat upp det och sen ärfull och glömmer ifall jag har tampong eller inte det låter som ett ickeproblem men det är det inte när man går på toa med vänner och ba lol trodde jag hade tampong här men så vare visst inte speciellt om dessa vänner är män. de blir så obekväma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

hur står du då ut med din egen lena hand?

det är inte mord om man har för avsikt att äta det. din pojkvän får väl skylla sig själv om han smetar in sig i marinad och sätter sig på bastuaggregatet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

skaver det inte alls, eller känns?

Det kan kännas om snöret skulle hamna knasigt och liksom fastna någonstans så det drar, men näe, inte annars.


   
SvaraCitera
penja

elverpigen:
var noga med när jag delade duschrum med andra i högstadiet
nu är det shit the same, kan få lite ångest om jag stoppat upp det och sen ärfull och glömmer ifall jag har tampong eller inte det låter som ett ickeproblem men det är det inte när man går på toa med vänner och ba lol trodde jag hade tampong här men så vare visst inte speciellt om dessa vänner är män. de blir så obekväma.

hehe.
den där glömskan är lite jobbig ja. fast brukar vara mer att jag blir nojig tänker helt plstsligt "har jag tampong i eller inte????+??". har inget med snöret eller toabesök att göra 


   
SvaraCitera

penja:

hehe.
den där glömskan är lite jobbig ja. fast brukar vara mer att jag blir nojig tänker helt plstsligt "har jag tampong i eller inte????+??". har inget med snöret eller toabesök att göra 

HAA jo det kan jag identifiera mig med ocks, men är jobbit att behöva gräva för att känna efter istället föratt ba se snöret, så tänker jag.

Mmm gräva i fittan. let me speak sexy to you. osv.


   
SvaraCitera
penja

elverpigen: HAA jo det kan jag identifiera mig med ocks, men är jobbit att behöva gräva för att känna efter istället föratt ba se snöret, så tänker jag.

aa det är sant!! brukar inte stoppa in mitt snöre. men ibland har det liksom mojsat upp sig på nått sätt ändå, heh. 

men tänkte även när jag ej är på toa. kan få lite panik och bara "ojjj, måste till en toaa och gräva i fittan och hoppas hitta en tampong :SS " 


   
SvaraCitera

penja:

aa det är sant!! brukar inte stoppa in mitt snöre. men ibland har det liksom mojsat upp sig på nått sätt ändå, heh. 

men tänkte även när jag ej är på toa. kan få lite panik och bara "ojjj, måste till en toaa och gräva i fittan och hoppas hitta en tampong :SS " 

haha precis. har också panikgått på toa pga osäker på om jag haft minneslucka och råkat dra ut den sist jag var på toa. haha. tjejproblem <3


   
SvaraCitera