Aviseringar
Rensa alla

Stor


Ämnesstartare

Någon kallade mig tjock och sist jag såg personen var jag smal. Nu, däremot, har jag blivit tjock och undrar hur ni skulle tänka om ni befann er i min situation och råkade se personen som kallat er tjock

(obs jätteutråkad men seriös)


   
Citera
Ämnesstartare

facit: alternativ 1 tänker jag 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni är ju ätstörda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänker ingenting skiter i 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edit: gått upp ytterligare 2 kg sedan trstarden
yeah, ftw


   
SvaraCitera
Kudhos

Why give a fuck? Du är vad du själv bestämmer att du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle nog blivit sur och ba vad fn har den där ouppfostrade för rätt att kommentera min kropp??? jag finns väl inte till för  hens gillande heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: Why give a fuck? Du är vad du själv bestämmer att du är.

Ja, ja, ja... Men jag fattar inte vrf folk (och jag sj) svarar sådär när ngn (lr jag sj) vill bli bekräftad? 
Folk lägger ned tusen kr på att se bra ut och förbättra sig själva och ändå finns det de/vi som säger "du är bra, oroa dig inte"

oooooooch? Jag kanske vill att den där snygga killen också ska tycka att jag är bra men då riskerar man att bli föraktad
Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Skulle nog blivit sur och ba vad fn har den där ouppfostrade för rätt att kommentera min kropp??? jag finns väl inte till för  hens gillande heller

gammalumare: oooooooch? Jag kanske vill att den där snygga killen också ska tycka att jag är bra men då riskerar man att bli föraktad

Tumme ned

Fast kan ej ta åt mig egentligen för personen tkr om min jättestora rumpa 🙂 han gillar kött så fick en fet komplimang (y9


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minns att en kille i åttan lr nian författade ett öknamnet på mig som anspelade på att jag saknade bröst när jag gick i sjuan. vill så jävla gärna ge hen en ordentlig smäll. dock var och är nog det där öknamnet  hans största åstadkommande i livet om jag förstått ryktesvägen om honom rätt, så hah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare: g kanske vill att den där snygga killen också ska tycka att jag är bra men då riskerar man att bli föraktad

klart att man vill bli omtyckt och sedd som snygg, men inte till vilket pris som helst och av vem som helst, känner jag iaf. fast jag kände nog kanske annorlunda när jag var yngre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: klart att man vill bli omtyckt och sedd som snygg, men inte till vilket pris som helst och av vem som helst, känner jag iaf. fast jag kände nog kanske annorlunda när jag var yngre.

Kan ibland offra mig för mycket, mest för att jag inte har något problem med att förändra utseendet & inte för att jag vantrivs
men tkr ändå att det är jättejobbigt att låtsas att man inte vill ändra sig och att man inte bryr sig, bara för att folk inte ska tro att man går med på vad som helst. Tycker min kille om när jag har håret på ett visst sätt, och jag själv trivs med det, vill jag hellre se ut så än på ett annat sätt i hans närvaro... Vrf ska man vara sämre bara för det?
 Så mycket press från alla håll & kanter D:

isola: minns att en kille i åttan lr nian författade ett öknamnet på mig som anspelade på att jag saknade bröst när jag gick i sjuan. vill så jävla gärna ge hen en ordentlig smäll. dock var och är nog det där öknamnet nog hans största åstadkommande i livet om jag förstått ryktesvägen om honom rätt, så hah.

Vet hur det är..... Tur att det finns killar som uppskattar mindre bröst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ursäkta om det blir för mkt text nu :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare:
ni är ju ätstörda

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare:

Kan ibland offra mig för mycket, mest för att jag inte har något problem med att förändra utseendet & inte för att jag vantrivs
men tkr ändå att det är jättejobbigt att låtsas att man inte vill ändra sig och att man inte bryr sig, bara för att folk inte ska tro att man går med på vad som helst. Tycker min kille om när jag har håret på ett visst sätt, och jag själv trivs med det, vill jag hellre se ut så än på ett annat sätt i hans närvaro... Vrf ska man vara sämre bara för det?
 Så mycket press från alla håll & kanter D:

Vet hur det är..... Tur att det finns killar som uppskattar mindre bröst

Det är en annan sak känner jag, då får man ju ut någonting av det själv och det är någon man tycker om (men självklart ska man inte göra någonting man inte trivs med oavsett hur mkt man tycker om personen). Men att klämma sig i trånga kläder och få skoskav av stilettklackar bara för att folk ska belöna och bekräfta en med gillande blickar är inte värt.


   
SvaraCitera