Aviseringar
Rensa alla

Stor, ful näsa


Ämnesstartare

babycheeks:

Var glad att du har två fungerande näsborrar[bigcheers]

jo visst..

phantomrider:

När du springer in i väggen med stånd, och näsan slår i först, då kan du börja fundera på om din näsa är för stor.

Haha, men vid 14 är det väl normalt

Hjärtlös:

Det är ju sant som du säger "man lever bara en gång" Tror du att ditt självförtroende ökar av en plastikoperation så är det klart du ska göra det.

Det kommer kanske höjas lite, vet dock inte om det är riktigt värt det. Efter operationen kommer man se sig själv som en utseendefixerad bimbo.
Finns ju fördelar med det för att citera kakaoxo
Dold text: FÖRDELAR ME ATT VARA FUL;
1. MAN SLIPPER BRY SIG OM SITT UTSEENDE
2. MAN FÅR ALDRIG NÅN RAGG! SKÖNT!
3. INTE SÅ STORA CHANSER ATT MAN BLIR VÅLDTAGEN
4. FOLK SITTER EJ BREDVID EN I BUSSEN, MAN SKRÄMMER JU IVÄG DE
5. MAN SLIPPER KÖPA SMINK OSV, MAN ÄR ÄNDÅ FUL
6. MAN SLIPPER OROA SIG VEM MAN SKA KYSSA I HELGEN, VEM VILL KYSSA EN FULING LIXOM
7. MAN ÄR OSKULD, HUR SKÖNT ÄR INTE DET=???

DET HÄR HAR JAG HÄNGT PÅ SPEGELN! BRUKAR LÄSA DET VARJE GÅNG JAG KÄNNER MIG FUUL! VILKET ÄR VÄLDIGT OFTA!
Hade nog ändå inte gjort någon operation, men det är pyttelite surt ändå. Behöver inte dölja sin personlighet med ett perfekt yttre. Risken finns ju också att man börjar klaga på alltför små manboobs sen.
Lite lame att jag startade denna tråden men väl med responser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tkr du ska jobba på självkänslan ist. det är gratis.

sant bro, den är inte så dålig egentligen, dock har man haft depressionsshizzles men det var mest förr så front lugn.

Lounge fact:

feel you 😛

idd


   
SvaraCitera

ObladiOblAda:

Hade nog ändå inte gjort någon operation, men det är pyttelite surt ändå. Behöver inte dölja sin personlighet med ett perfekt yttre. Risken finns ju också att man börjar klaga på alltför små manboobs sen.
Lite lame att jag startade denna tråden men väl med responser.

Jo, det har du väl rätt i.. men det är du som ska trivas med dig själv. Så du ska bara göra det du tycker känns bäst.

ObladiOblAda:

Dold text: F

Bra fördelar[y]


   
SvaraCitera

ObladiOblAda:

idd

men du är kille kille passar i sånna


   
SvaraCitera

ObladiOblAda:

sant bro, den är inte så dålig egentligen, dock har man haft depressionsshizzles men det var mest förr så front lugn.

tror du ej skulle hata din näsa om du hade bra självkänsla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lugnt


   
SvaraCitera