Aviseringar
Rensa alla

Stor öm spricka i slidöppningen? :'(


Åtta:

Jag får fantomsmärtor i den fitta jag ej har. [cry]


   
SvaraCitera

Åtta:

Jag får fantomsmärtor i den fitta jag ej har. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duktig flicka som låter sin kille knulla dej som han vill[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Man får inte 2cm sprickor av att inte vara tillräckligt upphetsad. Låter ju mer som att han gått loss med en kniv eller nåt.

I know..
men ..
a jag vet inte.. vi kanske måste vara försiktigare..
men jag är förvånad över att det står så lite om det överallt.. jag kan ju inte vara den enda som fått värsta sprickan heller?
[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Duktig flicka som låter sin kille knulla dej som han vill

*som jag vill
[crazy][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dark_solitude:

han är inte så jätte erfaren.

säg till så fort det gör lite ont next time (som antagligen/förhoppningsvis inte blir alltför snart)


   
SvaraCitera

Äter du p-piller kan du lättare få sprickor osv... De kan fucka slemhinnorna lite.

Sen är det ju bra att vänta tills det läkt innan du har sex igen. Lufta så mycket som möjligt, sov utan trosor typ - det funkar faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dark_solitude:

*som jag vill
[crazy][wink]

Respekt! Nice med tjejer som dej[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ha inte sex förrän sprickan har läkt och säg till killen att vara försiktigare?

+

Kakaoxo:

ungdomsmottagningen

Dark_solitude:

Gyn, som brukar sy ihop saker utan bedövning och skit..

Nej, det gör de inte. [tard][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snäll kille. [crazy]


   
SvaraCitera

Men gud. Fattar inte varför folk inte bara använder lite glidmedel om de TVUNGET ska ha sex trots att de ej är upphetsade nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Fattar inte varför folk inte bara använder lite glidmedel om de TVUNGET ska ha sex trots att de ej är upphetsade nog.

Eller har lite skörare slemhinnor pga p-piller. Du har en poäng. De är väl för fega för att gå och köpa glidmedel. [mad]


   
SvaraCitera

Sköt det där noga och sy igen det. Ni borde satsa på lite försiktigare sex och du borde vara mycket mer redo. Du har ju spruckit som vissa spricker under en förlossning. Om din BM/doktor mot all möjlig förmodan skulle vilja sy igen utan bedövning, talar du bara om att du ska ha bedövning, inte svårare än så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mizukimadness:

Sen är det ju bra att vänta tills det läkt innan du har sex igen. Lufta så mycket som möjligt, sov utan trosor typ - det funkar faktiskt

Jag brukar sova utan trosor [bigsmile]
Hoppas på att det kan läka sig självt "/

isola:

Nej, det gör dem inte.

Okej.. verkar som att jag har gått på en av alla "skrämsel" lögn-historier.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ge fan i att knulla då.


   
SvaraCitera