Aviseringar
Rensa alla

Stor penis viktigaste funktion


Ämnesstartare

Burgfitta: Det är att kunna skryta om den för sina vänner... (+man är mindre osäker) håller ni med?

Jo, och sen finns det heterokvinnor (och gaymän) som tänder på det visuella med storleken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Jo, och sen finns det heterokvinnor (och gaymän) som tänder på det visuella med storleken.

Ofc är det ett + att folk kan tända på storleken men det finns andra viktigare faktorer för hur tänd man blir...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: asså vill mäta korrelation mellan fittdjup och livslängd / avkommas livslängd / spädbarnsdödlighet / andra indikatorer på vitalitet och hälsa. samt mäta hur mkt avståndet från livmodertappen vid ejakulation påverkar chansen att befrukta.

Mycket glad Kan tänka mig sen rubriken på Aftonbladet när forskningsrönen kommer: Djup fitta? Då lever du längre och får friskare barn!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burgfitta: Ofc är det ett + att folk kan tända på storleken men det finns andra viktigare faktorer för hur tänd man blir...

Självklart, och sen det där vanliga att allt är individuellt.


   
SvaraCitera

df rqp: samt mäta hur mkt avståndet från livmodertappen vid ejakulation påverkar chansen att befrukta.

har för mig ja har hört att det inte ska spela ngn roll

spermierna kan ju ändå leva i typ 5-7 dagar så d hinner väl vandra dit iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det tror jag faktiskt att det är! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, helt klart 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

har för mig ja har hört att det inte ska spela ngn roll

spermierna kan ju ändå leva i typ 5-7 dagar så d hinner väl vandra dit iaf

ja me men roligare att föreställa sig detta


   
SvaraCitera

df rqp:

ja me men roligare att föreställa sig detta

sant!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej teknik och känsla tänder de flesta kvinnor mer än en STOR balle . Kvinnor är  känslovarelser får de ont där nere så blir de avtända och osäkra .   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
Nej         

Vem är det du inte håller med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burgfitta:

Vem är det du inte håller med?

DU ! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

DU ! 

På vilket sätt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: att dunka i livmodertappen är inte alltid någonting positivt

haha åh vad jag gillar dig isola HjärtaHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burgfitta:

På vilket sätt?

'Det är att kunna skryta om den för sina vänner... (+man är mindre osäker) håller ni med? '
Självförtroendet sitter väl inte i kuken , vem ärligt av ens vänner skulle bry sig om man skröt om sitt könsorgan ,ah typiskt män XD 


   
SvaraCitera