Aviseringar
Rensa alla

Stora åldesskillnader i förhållanden?


Ämnesstartare

Vad tycker ni om stora åldersskillnander i förhållande? Tycker ni det är äckligt och konstigt?

Jag tyckte nog själv det var ganska konstigt innan jag blev förälskad i en man som är 17 år äldre än mig. Jag vet att det är fel och har vetat det från början, men hur jag än försöker kan jag inte glömma honom. Ännu värre är väll också att han har fru och barn, vilket så klart har gett mig mycket skuldkänslor då vi träffats i hemlighet i nästan fyra månader.... Jag har många gånger sagt till mig själv att jag måste sluta träffa honom och glömma honom, men det går inte. Och han säger att han älskar mig och vill lämna sin fru för mig, så vet inte hur jag ska göra...


   
Citera
Kudhos

Låter väldigt manipulativt av denna gamling.


   
SvaraCitera

Det är 14 års åldersskillnad mellan mina föräldrar så ajg ser det ej som något konstigt om det inte är så att man träffas när åldersskillnaderna troligtvis innebär att man är i olika stadier i livet, t.ex om den ena är 15 o den andra 29.

Dock är det ju fel av er att träffas när han är gift och har barn, men tycker såklart att det främst är hans ansvar. Om jag var du hade jag nog inte träffat honom mer förrän han faktiskt lämnat sin fru


   
SvaraCitera

beror på. är både vuxna är det väl inte äckligt, men ibland lite konstigt kanske, beror helt på från fall till fall. 

är den ena inte vuxen är det dock inte särskilt nice... låter för övrigt inte som det är åldersskillnaden som är ert största problem, utan att han har fru och barn han går bakom ryggen på och att du därmed blir ett andrahandsval


   
SvaraCitera

Brukar inte bry mig om åldersskillnader eller tycka det är äckligt. Det dåliga är att han har fru och barn. 

Tigerdrottningen: Om jag var du hade jag nog inte träffat honom mer förrän han faktiskt lämnat sin fru

+ detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, har flyttat hem till Sverige igen ett tag nu för att se hur vi ska lösa det. Kände också att vi inte kunde fortsätta om vi gjorde... Så antagligen kommer vi inte träffas igen förrän vi har bestämt oss...


   
SvaraCitera

Hej! jag ansèr inte att en stor åldersskillnad spelar någon roll så vidare känslor är inblandade. Detta är om man är vuxen så klart, är man mindre som t.ex 12 år är det kanske inte passande att bli ihop med en överårig då det dels strider mot Sveriges lagar och dessutom är inte en 12 åring lämpad för ett aktivt sex liv som troligtvis en överårig vill ha.
- Skrivet av FrågaJohannes på Ungdomar.se!


   
SvaraCitera

han är ett jävla svin som är otrogen mot sin fru oavsett vad de har för omständigheter, du klarar dig utan honom oavsett hur kär du är just nu.


   
SvaraCitera

svinigt att vara den som någon är otrogen med också..
om man vet om det Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Om du har snuskiga tankar kan du registrera dig på http://0845.com/2NhYk och träffa tjejer som är precis som du


   
SvaraCitera

Funderar på om 11 år för mycket..


   
SvaraCitera