Aviseringar
Rensa alla

stora blygdläppar = fult?


Dberorpå:

tror fan jag har världens finaste fitta.

Haha meh, finns ju egentligen fittor som ser helt "normala" ut på den kartan, men man ser bara de extrema när det är så många [crazy]


   
SvaraCitera

anonym_person94:

* är det normalt eller är det ovanligt att man har det så?

Ja, det är det.

anonym_person94:

* jag har träffat en kille och jag vågar inte ha sex med honom p.g.a detta, vad ska jag göra?

Vänta med att ha sex tills du känner dig bekväm med din kropp och ej har problem med att visa din vagina för din partner? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de chill kebu skullente banga


   
SvaraCitera

honolulu:

Haha meh, finns ju egentligen fittor som ser helt "normala" ut på den kartan, men man ser bara de extrema när det är så många

Jo, sant men... Tror fortfarande min är finare än alla dem där[cute] lr, den ser "fräschare" ut.
Eller, så snackar jag ren skit just nu.
Hm.
Beror väl egentligen på vad man tkr


   
SvaraCitera

honolulu:

Jag vet, jättefula är de. [bigsmile] Men kan vara bra att länka något sånt till småtjejerna som tror att alla har porrmuttor.

Jo absolut, alla är vi olika :)! Haha, men jag tycker mest de är läskiga för att man tänker tillbaka på egna erfarenheter osv.. jämförelser!


   
SvaraCitera

anonym_person94:

stora blygdläppar = fult?

små kukar = fult?


   
SvaraCitera

Dberorpå:

Jo, sant men... Tror fortfarande min är finare än alla dem där[cute] lr, den ser "fräschare" ut.
Eller, så snackar jag ren skit just nu.
Hm.
Beror väl egentligen på vad man tkr

[bigsmile] ja men det är bra, du har nog en nice pussy!!

Marmoth:

Jo absolut, alla är vi olika :)! Haha, men jag tycker mest de är läskiga för att man tänker tillbaka på egna erfarenheter osv.. jämförelser!

Haha jo, förstår det men jag tror som sagt det är effekten av att det är så många på en och samma bild.


   
SvaraCitera

bästa sätter att ta reda på om du skulle kunna ha sex med din kille, är om du träffar mig före för att ha sex. jag kan då ta reda på om man finner dina blygdläppar avtändande, eller om man faktiskt kan tänka sig att stoppa in kuken mellan dom[smile]


   
SvaraCitera

honolulu:

ja men det är bra, du har nog en nice pussy!!

ty ty dsm! lr ngt[cute]


   
SvaraCitera

Dberorpå:

ty ty dsm! lr ngt[cute]

har aldrig tänkt om min pussy som fin...... men har fått det bekräftat iaf [cool]


   
SvaraCitera

honolulu:

men har fått det bekräftat iaf

vi bildar klubb[cute][cute]


   
SvaraCitera

Dberorpå:

vi bildar klubb[cute][cute]

höhö!
tror de flesta killar tycker att pussyn är fina, om de ej är gay, så det kanske egentligen inte är nåt speciellt


   
SvaraCitera

honolulu:

tror de flesta killar tycker att pussyn är fina, om de ej är gay, så det kanske egentligen inte är nåt speciellt

hört jättemånga som tkr fittor är fula
elelr att könsorgan övh är fula ://


   
SvaraCitera

honolulu:

Haha jo, förstår det men jag tror som sagt det är effekten av att det är så många på en och samma bild.

Haha ja, jag kände mig lite homosexuell ett tag faktiskt. Lite ovan tanke [bigsmile] Jag borde nästan ge igen och hitta en bild fast på massa snoppar istället...[wink] Fast frågan är hur man hittar en sån? haha!


   
SvaraCitera

Dberorpå:

hört jättemånga som tkr fittor är fula
elelr att könsorgan övh är fula ://

det tycker man inte i stundens hetta [party]

Marmoth:

Haha ja, jag kände mig lite homosexuell ett tag faktiskt. Lite ovan tanke [bigsmile] Jag borde nästan ge igen och hitta en bild fast på massa snoppar istället...[wink] Fast frågan är hur man hittar en sån? haha!

Haha, finns ingen [shake] snoppar är också rätt fula


   
SvaraCitera