Aviseringar
Rensa alla

Stora bröst, hjälp vill inte ha det!


Ämnesstartare

Jag vill inte ha stora bröst... jag har C-kupa och förut hade jag b-kupa, och det känns som att B-kupa är min identitet egentligen, eftersom att jag har haft det längre tid i min ungdomstid än jag har haft c. Jag gillar verkligen inte detta, plötsligt blir man betraktad som kurvig när jag trodde att jag inte alls var det! Har ju höfter också men jag skulle verkligen vilja ha b-kupa för det skulle kännas mer som jag. Det finns vissa fördelar med mina bröst, jag behöver inte oroa mig för att dom är för små. men det känns som att killar gillar mer att ja.....slicka på små bröst, aldrig har jag varit med om någon kille som har ägnat mina bröst mycket uppmärksamhet så länge jag har haft denna storleken. förutom när man har kläder på, då tycker väl många det är fint säkert.

Men jag vill nog endå inte förminska brösten. Men min tanke är att det mest är sexfixerade tonårskillar och gubbar som gillar stora bröst alltså EGENTLIGEN, snygga killar verkar mer gilla små eller lagom 🙁

Och säg nu inte att det jag skrev är patetiskt eller något, men jag undrar vad killar egentligen gillar? Självklart kommer jag nog inte få reda på svaret här men jag tror att jag kan se vilka som är vilka och skriver vad..

Vem tycker du seriöst är finast?

xtinaamanda_11134055.jpg


   
Citera

Sa ra:

Vem tycker du seriöst är finast?

nr 2


   
SvaraCitera

Tycker mindre är finare.
Men bröststorleken spelar för fan ingen roll!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suck. nej, men jag gillar inte detta ändå.


   
SvaraCitera

Gå ner i vikt, då blir brösten mindre.


   
SvaraCitera

Jag tycker att: du skall vara glad och sluta definiera din personlighet efter kupstorlek. Mh.


   
SvaraCitera

Glömde: [no-no]


   
SvaraCitera

Ut och rör på fettet då.
De säger ju att pattarna är de första som försvinner.


   
SvaraCitera

Äsch, spela roll. Det är ju lika många som gnäller över att de har små bröst. Var stolt över dem du har istället.


   
SvaraCitera

mindre är finare.


   
SvaraCitera

Är det fysiskt jobbigt för dig d.v.s att du får rygg och axelproblem med det så kan du få operation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torftig:

Gå ner i vikt, då blir brösten mindre.

Har redan gått ner i vikt , och har då inte märkt någon skillnad... men jag måste gå ner lite till, du har faktiskt rätt jag har gått upp i vikt väldigt mycket på 3 år men snart är jag tillbaka där jag var för 3 år sen och då kanske jag får byta storlek igen? Men känns ju lite tråkigt iochförsig, jaja jag får väl se vad som händer

Skrämd av en kvist:

Jag tycker att: du skall vara glad och sluta definiera din personlighet efter kupstorlek. Mh.

Ja men eftersom jag trodde att det var min storlek, de kändes som jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Ut och rör på fettet då.
De säger ju att pattarna är de första som försvinner.

jag har gått ner i vikt utan att motionera.


   
SvaraCitera

Stora är finare [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beelzebub:

Är det fysiskt jobbigt för dig d.v.s att du får rygg och axelproblem med det så kan du få operation.

ja jag har ju faktiskt lite ont i ryggen, faktiskt just nu, men ibland kan jag få ont i axlarna när jag dricker alkohol, vad tror du det kan bero på?

OF 5:

mindre är finare.

Ja det var ju det jag trodde. Men en brunett som är söt och rolig och har kvinnlig kropp eller en blond tjej med små bröst som verkligen har självförtroende, vem skulle du då välja? Finns ju ingen som kan uppskatta mig för den jag är. jag hatar killar.


   
SvaraCitera