Aviseringar
Rensa alla

Stora frågor, alltid på söndagar...


Ämnesstartare

Det är svårt att beskriva detta, men jag tror ändå endel kommer känna igen sig i vad jag kommer berätta.

Det handlar om relationer till killar och sex, och jag är faktiskt seriös.

När jag är i ett förhållande kan jag känna att mitt behov av sex och kärlek är helt tillfredställt, förutom att jag har svårt för förhållanden. Är inte så bra på att känna mig trygg med personer eftersom man vet att allting ändå kommer ta slut någon gång. Jag vet att denna inställning gör att det senare tar slut, eftersom jag fuckar upp allting.

När jag var yngre ville jag nästan aldrig bara "strula runt" på ett oseriöst sätt, utan jag ville hitta ett förhållande, hitta en pojkvän. Det fanns en lång period då jag bara hade sex osv med pojkvänner och emellan det hade jag inte sex, eller kysste någon överhuvudtaget, för det kändes som att jag inte ville ge mig själv till någon annan än om den var seriös och trygg mot mig.

Nu efter mitt senaste förhållande har jag kommit till slutsaten att inte ens förhållanden är seriösa eftersom man bara " lånar varandra" ett litet tag, så vad är skillanden med ett förhållande som en kväll med varandra?

Då jag kom fram till detta, sket jag i alla dåliga känslor jag har inför killar och relationer eftersom jag ändå ville ha kul. Så en ganska lång period nu har jag haft olika strul. Mina tankar jag har nu kom till mig för några dagar sen då jag pratade med en kille som jag haft lite "på g" med. Allt började då vi träffades på krogen. Mina kompisar hade gått hem för kvällen men jag ville stanna kvar så jag var själv där. Egentligen träffade jag en annan kille där, men senare fann jag alltså den här killen. Vi började dansaoch strula, och det var helt galet! Aldrig upplevt något liknande, vi fann varandra direkt. Efter att vi umgåtts ett tag ville jag verkligen följa med honom hem för att ha sex , han var så grym! Allt var på mitt initiativ. Som jag sa klickade vi direkt och han var väldigt vuxen och omhändertagande mot mig. Sexet var grymt, eller hela natten var väl underbar. Sex, badade badkar, mys och sånt.

Efter den kvällen trodde jag såklart att vi aldrig skulle höras av mer igen även om han hela tiden sagt att han ville se mig igen, att vi skulle byta nummer och liknande saker.
Jag smsade honom om hans fullständiga namn så jag kunde hitta honom på fb, sen i flera veckor var det han som tog kontakt med mig.

Jag var lite smått förälskad eftersom han visade intresse för mig. Jag skickade ett sms där jag undrade lite vart detta var på väg, berättade att jag "nog inte var ute efter något seriöst och det är inte du heller va?"
han svarade att det var inte han heller men att han absolut tyckte vi skulle ses ibland även om det blev sällan osvosv. Vi bor inte i samma stad.

Jag är så jävla trött på allt sånt här! har haft inställningen att hitta något seriöst, det funkar inte, har försökt att bara skita i det och "från famn till famn". Även om jag har det problemet att jag inte vill ge mig själv till alltför många. Då blir det ju så att de personer jag har sex med vill jag ha sex med flera gånger för att få allt mer seriöst. Fast jag vet inte om jag skulle känna det tvånget. Jag vill ju också ha sex för att... vet inte om det behöver någon motivering? 😛

Som det är nu, vet jag fan inte om jag vill träffa honom igen. Har börjat tycka han är lite äcklig efter det sista smset jag fick.

Varför tycker jag killar är opålitliga och äckliga?

Någon som har liknande tankar eller kan ge lite feedback på vad jag skrev? Helt inget oseriöst, ni vet dåliga erfarenheter 😛


   
Citera

lovepayyouback:

Varför tycker jag killar är opålitliga och äckliga?

Du har träffat fel killar kanske? 😛

Jag håller mig fast vid att bara ha sex och kyssas med min partner som det ser ut just nu, känns inte som jag att strula runt och knulla runt.

Andra tycker att det inte är något fel med att strula runt och hålla på under sin ungdomstid och väntar med att hitta någon att slå sig till ro med när de blivit lite äldre.

lovepayyouback:

ar haft inställningen att hitta något seriöst, det funkar inte

Jag tror det kommer funka någon dag med den något bättre/rätta killen 🙂


   
SvaraCitera

för att seriösa förhållanden tillhörde tidigare generationer.

tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Andra tycker att det inte är något fel med att strula runt och hålla på under sin ungdomstid och väntar med att hitta någon att slå sig till ro med när de blivit lite äldre.

Kändes verkligen med ett seriöst svar, tack 🙂 vad jag än gör så känns det bara destruktivt för mig. jag vill ha sex och när jag inte är där, längtar jag till det, men då jag får det känns det som att det förstör mig. jävla skit. jag är fucked upp jag vet :S

Crypto:

Jag tror det kommer funka någon dag med den något bättre/rätta killen 🙂

mm jag tänker så med, jag tror jag kommer hitta någon att spendera mitt liv med, men jag tänker att det kommer hända när jag har fixat upp mig själv. kanske det är så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

för att seriösa förhållanden tillhörde tidigare generationer.

Det är inte sant, då höll man ihop för att man var tvungen. alt. att det var bestämt så. Jag vet inte om tvång är bättre än som vi har det i samhället nu, ensamhet.


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

Jag vet inte om tvång är bättre än som vi har det i samhället nu, ensamhet.

allt är bättre än ensamhet.


   
SvaraCitera

Förstår jag rätt om jag tolkar det om att du blev besviken på hans svar? Men det var du som ställde en fråga som det var lättast att svara nej på?


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

känns det bara destruktivt för mig

lovepayyouback:

förstör mig

känns det så är det väl lika bra att inte ha sex med "random" kille skulle jag säga, och när du är ensam o vill ha det, träffa någon polare och hitta på något ist 🙂

lovepayyouback:

men jag tänker att det kommer hända när jag har fixat upp mig själv. kanske det är så.

Yeah.. är lite samma här [cute] har förändrat mig själv rätt dramatiskt så behöver fixa mig :p

OF 5:

för att seriösa förhållanden tillhörde tidigare generationer.

skitsnack tycker jag 🙂
jag tror och har sett sådana idag, både bland de äldre generationerna men dessutom från dem som är närmare mig i åldern


   
SvaraCitera

Crypto:

skitsnack tycker jag 🙂

sanning tycker jag, som inte ens upplevt vänskap


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saturn:

Förstår jag rätt om jag tolkar det om att du blev besviken på hans svar? Men det var du som ställde en fråga som det var lättast att svara nej på?

På något sätt vill jag väl att allt bara ska ordna sig. Att jag ska hitta någon och sedan ska mina problem vara lösta. På ett plan visste jag att inget av detta var seriöst, men osäkerheten gjorde ändå att jag fick ångest över allt, vad som kanske höll på att hända (ett förhållande) ville jag få klarhet i det. Jag frågade honom och han svarade exakt som jag trodde. Att han inte var seriös men tyckte om mig i alla fall etc. Jag blev på ett sätt lättad för då behöver jag inte tvinga mig själv att lita på någon men ändå ledsen/ sorgsen över att mina problem fortfarande är kvar. jaa, kanske inte helt lätt att förstå hur jag resonerar...


   
SvaraCitera

OF 5:

som inte ens upplevt vänskap

Hur lyckas man med det? =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

känns det så är det väl lika bra att inte ha sex med "random" kille skulle jag säga, och när du är ensam o vill ha det, träffa någon polare och hitta på något ist 🙂

jag vet. du har så rätt. Ändå vill jag inte inse det. Ibland när jag mår dåligt så vill jag bara gå hem med någon för att straffa mig själv. Bara sjunka ner i alla jävla problem jag har med förhållanden, göra det värre. Det är jävligt destruktivt, men hellre det än att börja knarka eller skära sig, eller jag vet inte inget är väl bra. Det känns ändå som sex är det ända som är roligt och bra i mitt liv, så jag vill ändå träffa män jag inte har kontakt med, som inte vet något om mig och låta dem ta hand om mig, känns som det lättar på mina problem, den känslan. efteråt känns väll allt bara värre som en jävla cirkus alltihop. Och ensamt eftersom ingen av mina vänner har erfarenhet av sådant här.
sicko :S


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

Jag blev på ett sätt lättad för då behöver jag inte tvinga mig själv att lita på någon men ändå ledsen/ sorgsen över att mina problem fortfarande är kvar. jaa, kanske inte helt lätt att förstå hur jag resonerar...

Verkar ligga i människans natur att aldrig bli nöjd, så sök inte efter det? Försök leva dag för dag istället, tror det är bättre. Inte för att jag själv klarar av det men ändå..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saturn:

Verkar ligga i människans natur att aldrig bli nöjd, så sök inte efter det? Försök leva dag för dag istället, tror det är bättre. Inte för att jag själv klarar av det men ändå..

jag vet inte riktigt, då skulle det kännas som jag inte tog mig själv och mina känslor på allvar, där har jag varit innan. Och som det är nu känns det som att jag nästan är den enda som gör det.


   
SvaraCitera

Crypto:

Hur lyckas man med det? =(

det har jag försökt få ett svar på länge. inte ens hjärskrynklaren min har funnit ett svar.


   
SvaraCitera