Aviseringar
Rensa alla

Stora inra blygläppar(Tjejer)


Ämnesstartare

Hej! jag är ny här, men frågar endå..
Jag är jätte generad över mina innra blygissar fördi dom hänger ut på utsidan av dom yttra och är jättefula=(
Är dt normalt, lr är det någon andra här som har samma problem D:


   
Citera

Finns fler än dig. [tard]


   
SvaraCitera

Ja. Det är inget problem, alla ser olika ut.


   
SvaraCitera

ja det är normalt tror jag?

går att fixa hos kirurg annars har jag läst något om här


   
SvaraCitera

Det är vanligt, ingenting att oroa sig över.


   
SvaraCitera

Due inte ensam. Avundas er.
vill också ha synliga...


   
SvaraCitera

Nooormalt. Alla fittor är unika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte om dt är så normalt, jg har aldrig sätt lr hört om någon annan än mig på mitt ålder med samma "problem" iaf.


   
SvaraCitera

Lillemoah:

Är dt normalt

Jaop^^ Inget fel med det?


   
SvaraCitera

Men ja, det är normalt. Skaver de inte eller så så behöver du inte oroa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouki:

Jaop^^ Inget fel med det?

Hmmz, tycker dt är så ont at syckla til ex. Ochså är dt pinsamt i duschet när ingen andra har dom utanför.

isola:

Men ja, det är normalt. Skaver de inte eller så så behöver du inte oroa dig.

Skaver ju i tighta jeans osv..

Såg att någon kommenterade min stavning(förre en mod tok dt bort[crazy]) förlåt, men jag är Norsk. Men vi har inga såhär forum i Norge så jag forsöker här, och skriver / pratar så bra Svenska jag klarar av D:


   
SvaraCitera

Du är nog inte ensam om det hela.. [wink]


   
SvaraCitera

Lillemoah:

Jag är jätte generad över mina innra blygissar fördi dom hänger ut på utsidan av dom yttra och är jättefula=(

Äh du gör nog för stor grej av det om det är av rena estetiska anledningar. Så länge det inte är ett rent fysiskt problem så bör du nog inte oroa dig.

Lillemoah:

Hmmz, tycker dt är så ont at syckla til ex.

Ja då ska du veta hur det är att ha en pung. Cykelsadlar är verkligen inte pung/dick vänliga [cool]


   
SvaraCitera

Lillemoah:

Hmmz, tycker dt är så ont at syckla til ex. Ochså är dt pinsamt i duschet när ingen andra har dom utanför.

Använder du spetstrosor eller?
Ta vanliga bomullstrosor så ska du se att det inte skaver...


   
SvaraCitera

Lillemoah:

Såg att någon kommenterade min stavning(förre en mod tok dt bort[crazy]) förlåt, men jag är Norsk. Men vi har inga såhär forum i Norge så jag forsöker här, och skriver / pratar så bra Svenska jag klarar av D:

Ok jag får ursäkta mig i så fall, stör mig bara på folk som inte verkar anstränga sig ett dugg när dom skriver i ett forum, men om Svenska inte är ditt modersmål så förstår jag.

Och måste ni mods verkligen ta bort 25% av mina inlägg? Dom flesta är faktiskt inte så farliga.


   
SvaraCitera