Aviseringar
Rensa alla

Stora kukar


Ämnesstartare

z i n:

Jasså, någon speciell anledningen till det tror du?

Näej. Smaksak[wink]

z i n:

Och kollar du på porr?

Ja?[rolleyes]

z i n:

Trodde du var värsta anti sånt.

[tard][tard][tard]?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Ja?[rolleyes]

[blush]

Michee:

[tard][tard][tard]?

Hehe, fått för mig att du hade inställningen "man ska bara ha sex med de man är kär i" typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

Hehe, fått för mig att du hade inställningen "man ska bara ha sex med de man är kär i" typ.

hahaha. Vad har det med porr att göra, för det första? Och för det andra så äre inte riktigt så det ligger till. Att jag inte är så desperat att jag ligger ute på nätet och letar efter ligg etc. så finns alltid möjligheten att man slutar i säng med någon. Skulle dock aldrig bestämma träff i förväg med någon som jag skulle träffa för att knulla.


   
SvaraCitera

låter som att du är lite arg över detta faktum ? blivit dissad pga din lilla eller har jag missuppfattat dej ?

anyway, svar JA. det ser bättre ut helt enkelt. för ett tag sen sa jag att jag inte alls brydde sej om storleken ,men efter ett tag lessnade man på små kukar och märkte hur glad man blev när man såg att den nästa hade stor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

hahaha. Vad har det med porr att göra, för det första?

Tror du de på porrfilmerna är kära i varandra? [crazy]

Michee:

Och för det andra så äre inte riktigt så det ligger till. Att jag inte är så desperat att jag ligger ute på nätet och letar efter ligg etc. så finns alltid möjligheten att man slutar i säng med någon. Skulle dock aldrig bestämma träff i förväg med någon som jag skulle träffa för att knulla.

Aha, okej.

Jag är desperat men skulle nog inte knulla med någon jag bara känner över internet ändå, är för feg för det. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

låter som att du är lite arg över detta faktum ? blivit dissad pga din lilla eller har jag missuppfattat dej ?

Haha nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

Tror du de på porrfilmerna är kära i varandra?

Men asså, det har ju ingenting med min moral att göra.

Jag kollar ju på porr för att jag vill ha något att runka till. Det är ju lite som att man inte kan kolla på köttarfilmer om man inte är villig att gå omkring och tortera människor i verkligheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Men asså, det har ju ingenting med min moral att göra.

Jag kollar ju på porr för att jag vill ha något att runka till. Det är ju lite som att man inte kan kolla på köttarfilmer om man inte är villig att gå omkring och tortera människor i verkligheten.

Om det är riktiga köttarfilmer, dvs där människor blir köttade på riktigt under inspelningen, och man personligen är emot köttande, så borde man kanske inte stödja sånna filmer genom att kolla på dem. Kan jag tycka.

Michee:

ag kollar ju på porr för att jag vill ha något att runka till.

Vad gillar du för porr då? [smile]


   
SvaraCitera

Ok jag säger så här har ni en väldigt fett penis i omkrets kanse lite väl så brukar det bli problem när det går till sex, jag har erfarenhet utav detta tyväär [sad] hade hellre villat ha en mer normal så det inte blir nå problem i huvudtaget.

stora kukar går tungt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När det får plats i ögat på en nål, då är jag nöjd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självklart, om det gick att ändra skulle jag helst vilja ha en kuk kring 25cm eller så, och 15 - 16 i omkrets. Det ser förbannat häftigt ut. Och till och med jag tänder nästan på det, fast jag är hetero.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

låter som att du är lite arg över detta faktum ? blivit dissad pga din lilla eller har jag missuppfattat dej ?

Fjant.


   
SvaraCitera

majkie2:

vilja ha en kuk kring 25cm

majkie2:

och 15 - 16 i omkrets.

hmm om jag målar upp detta på en bild kommer den kuken se ut som en gatubelysnings stolpe enda som fattas är att den ska ha varigt med i hårda tag i sängen så ollonet ska skifta färg som ett dåligt blink relä [confused]


   
SvaraCitera

Stora är fint[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbaron:

hmm

Okej.


   
SvaraCitera