Aviseringar
Rensa alla

Stora tråden för kändisspotting


Ämnesstartare

Ja. Här berättar vi om vi sett någon kändis på stan eller så. Typ om de gjort något roligt eller bara var där osv. Kan ju alltid vara intressant att diskutera.

I egenskap av trådskapare så kan jag börja med att berätta att jag såg bajsmannen på centralen i Göteborg för en vecka sen. Lade först märke till hans tröja där det stod "WWGGD" och en bild på GG Allin. Tyckte den var väldigt fräsig. Lade sedan märke till honom och hans tjej. För att vara världens dräggigaste punkare har han lyckats haffa en oerhört snygg brud. När de gått förbi lade jag märke till deras västar. På hans väst var det ett toaklistermärke fastsatt och det stod Onkel Kånkel och "2,8% crew". På hennes hade hon en patch där det stod "Sexist - javisst". Det tyckte jag var festligt. 

Er tur!


   
Citera
Ämnesstartare

Jag har ett par gånger försökt hänga med i denne jävla legends dansmoves ute i Faluns ack så blygsamma uteliv. (man blir trött utav bara fan av hans 'specialmove').


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukade träffa Johannes Brost i hissen där jag bodde i täby förut.(Snarare två gånger, men ändå) brost_bla440x300_2nd.jpg

Han hejade tillbaka men såg inte road utRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såg magdalena graaf äta nudlar idag, hon som hävdar att hon går på lchf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har pratat med Johannes Brost (dryg och stressad), Gösta Ekman (gammal och lugn) och Mona Sahlin (log menande "du vet vem jag är") under icke nämnvärda (på riktigt) omständigheter. Gått förbi Filip Hammar och Måns Zelmerlöv eller någon liknande Idol-faggits på stan. Har duggats av svettstänk från Slavoj Zizek också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har pratat med gudrun schyman och en del serietecknare, och ser serietecknare vars verk jag beundrar minst en gång i veckan.


   
SvaraCitera

ser birgitta stenberg iblandGalen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OBS ej jag men tycker det var en söt kändisspotting för denna mannen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

OBS ej jag men tycker det var en söt kändisspotting för denna mannen!

haha så söt han är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sprang på anders friden och björn gelotte från inflames på tunnelbanan en dag, blev som en fnittrig tonårstjej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodnar

Såg Shams från Top Model Sverige på H&M i fredags


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kevindendaylige:
sprang på anders friden och björn gelotte från inflames på tunnelbanan en dag, blev som en fnittrig tonårstjej

Skulle jag också blivit om det skedde för 15-20 år sedan.

R.I.P Skandinavisk Old School Melodic Death Metal. Gråter

LunarStrain är riktigt bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda:

Skulle jag också blivit om det skedde för 15-20 år sedan.

LunarStrain är riktigt bra.

Varken friden eller gelotte var väl med innan lunar strain eller?

men ja, ogillar deras ändring i musiken. clayman var det sista bra albumet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kevindendaylige:

Varken friden eller gelotte var väl med innan lunar strain eller?

Nope, skrev lite klantigt. Men den sista "bra" skivan var ju The Jester Race - då var de minsann med.
Fasen vad de gått ned sig alltså i mina öron.

Men respekterar dem ändå! De gör som de vill och det är bra de!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: Johannes Brost

frukt: Johannes Brost

Min pappa såg honom en gång på stan och hälsade pga kände igen honom och tänkte att det var någon bekant. Fast det var det inte kom han på sen.

amsi:
såg magdalena graaf äta nudlar idag, hon som hävdar att hon går på lchf.

Kanske var såndära Miracle Noodles utan några carbzz.


   
SvaraCitera