Aviseringar
Rensa alla

Stora tråden för kändisspotting


Ämnesstartare

kevindendaylige:
sprang på anders friden och björn gelotte från inflames på tunnelbanan en dag, blev som en fnittrig tonårstjej

Såg en gång Micke Stanne i Slottsskogen en vinterdag för några år sen. Han var där med tjej och barn och kollade på sälarna. De såg ut att ha det trevligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Min pappa såg honom en gång på stan och hälsade pga kände igen honom och tänkte att det var någon bekant. Fast det var det inte kom han på sen.

Kanske var såndära Miracle Noodles utan några carbzz.

nope


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mötte Carl-Jan Granqvist härom året


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har sålt ciggaretter till Anette Bjerlestam, sett Tv4s fd VD Jan Scherman på stan, sett Harald Treutiger i en hotellobby, sett Lars Ohly på stan samt snackat med Sten "Taxi" Olsson utanför McDonalds.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Av de jag minns:

Agnetha Fältskog.
 För cirka 13 år sedan var hon och hälsade på bekanta i området hon växte upp på.. Samma dag befann jag mig hos min farmor och farfar som bodde där, vi var ute och gick med hunden deras och matade fåglar vid dammen, så kom hon och gick där.. Haha minns att hon kramade farmor och sa: "Det var inte igår!".. Jag var ~nio år och hade ingen aning om att denna människan var kändis ens...


Amy Deasismont. Träffat på lite här och var staden runt, men mest på JB under tiden jag gick där, hon vart borta flera dagar i veckan though.. Måste haft fullt upp med kändislivet. Det närmsta jag har kommit henne var nog när hon lät mig gå före henne i kön in till matsalen. Rodnar Då fick jag faktiskt ögonkontakt, annars brukar hon ignorera människor hon inte känner.. Som om de är osynliga liksom, hon är jävligt duktig på det..

Göran Hägglund. Träffat i samband med skolavslutningar och dylikt, hans yngsta son gick i min klass genom mellan och en del utav högstadiet.


Stina Ekblad. 
Tro det eller ej, men denna människan stod före mig i kassakön på ICA (Jag vet, komiskt med just ICA..) Men så jävla ofta som jag dessa butiker besöker antar jag att chansen är mig större än någon annan att träffa på en kändis där inne.. Även fast det endast har inträffat denna gången.. 😉

Harald Treutiger. På en färja mellan Rödby (Danmark) & Puttgarden (Tyskland) när jag var på väg ner till Österrike på en skidresa, han var riktigt vänlig och hälsade glatt, hade nog fått i sig en del!

   
Säkert fler.. Men inga som har fått min uppmärksamhet riktigt och hamnat på minnet.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har pratat med amy diamond och gett henne en liten chokladbit med texten "you're the best"


   
SvaraCitera
Yaren

iddqd:
Ja. Här berättar vi om vi sett någon kändis på stan eller så. Typ om de gjort något roligt eller bara var där osv. Kan ju alltid vara intressant att diskutera.

I egenskap av trådskapare så kan jag börja med att berätta att jag såg bajsmannen på centralen i Göteborg för en vecka sen. Lade först märke till hans tröja där det stod "WWGGD" och en bild på GG Allin. Tyckte den var väldigt fräsig. Lade sedan märke till honom och hans tjej. För att vara världens dräggigaste punkare har han lyckats haffa en oerhört snygg brud. När de gått förbi lade jag märke till deras västar. På hans väst var det ett toaklistermärke fastsatt och det stod Onkel Kånkel och "2,8% crew". På hennes hade hon en patch där det stod "Sexist - javisst". Det tyckte jag var festligt. 

Er tur!

Haha, fyfan vad kul!
Själv har jag inga såna historier...
Såg han från Torka aldrig tårar utan handskar, Adam med rött hår.Han cyklade och såg väldigt stilren ut. Snygg som fan. 
Eh, lite nyhetsuppläsare och Bolibompamänniskor, hahaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Göran Hägglund. Träffat i samband med skolavslutningar och dylikt, hans yngsta son gick i min klass genom mellan och en del utav högstadiet.

Hur är denne son?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spotta på kändisar


   
SvaraCitera

Såg hon som alltid såg så trött och dryg ut från senaste top model sverige på netto i linköping. Hon var längre och smalare än jag trodde och verkade mycket gulligare också. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Just det: Sen gick Angelica Höglund från Robinson 2009 i samma skola som mig när hon var runt 12 år. Har ett klassfoto på henne när hon gick i sexan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed

Hur är denne son?

Jag har inte träffat honom eller för den delen sett till honom på kanske 4 år, men han var ganska lugn, religiös utav bara fan.. Jag var klassens mobboffer, och även fast han var kamratstödjare ignorerade han allt som hände.. Det måste varit guds plan att jag skulle bli behandlad sådär..

Felix var lärarnas favoritelev, det var glasklart att de avgudade hans far.. Alltid gav de honom toppbetyg, även fast han ganska sällan egentligen förtjänade det.. 

Inte för att det har gjort mig något gott, men de gånger jag tvingades arbeta med honom i grupparbeten fick jag MVG, helt utan insats från vare sig min, eller hans sida. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Jag har inte träffat honom eller för den delen sett till honom på kanske 4 år, men han var ganska lugn, religiös utav bara fan.. Jag var klassens mobboffer, och även fast han var kamratstödjare ignorerade han allt som hände.. Det måste varit guds plan att jag skulle bli behandlad sådär..

Felix var lärarnas favoritelev, det var glasklart att de avgudade hans far.. Alltid gav de honom toppbetyg, även fast han ganska sällan egentligen förtjänade det.. 

Inte för att det har gjort mig något gott, men de gånger jag tvingades arbeta med honom i grupparbeten fick jag MVG, helt utan insats från vare sig min, eller hans sida. 

Ungefär så som jag hade tänkt mig att Görans barn skulle vara, du bor ju mitt i brinnande kdland du  ja, fy fan vilket öde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ungefär så som jag hade tänkt mig att Görans barn skulle vara, du bor ju mitt i brinnande kdland du  ja, fy fan vilket öde.

Ett helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såg Jungman/fisk igår på stationen.


   
SvaraCitera