Aviseringar
Rensa alla

Storbloggare bör inte få listas på "Topp 25"


Ämnesstartare

Av den anledning till att de skymmar möjligheten för "småbloggarna"(dvs de vanliga människorna. Det kan vara din syster, morbror, dagisfröken eller den man som står med en sorgsen min på bussen mellan Mörby och Jakobsberg) att få uppmärksamhet och besökare. Dessutom respons på huvudproblem som presenteras i inlägget.

Storbloggarna pryder framsidan varje minut på dagen. Under den lilla tid jag har varit här har det förargat mig.

Låt den lilla människans text ses!


   
Citera
Ämnesstartare

Vad heter Cassandra numera på um?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vad heter Cassandra numera på um?

Tror inte att hon har en konto. Men jag får inte byta lösenord så hon lurkar nog runt här ändå. [n]

Nu, till ämnet!


   
SvaraCitera

vad är storblogg för något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Nu, till ämnet!

Snart!

mopsen:

Tror inte att hon har en konto. Men jag får inte byta lösenord så hon lurkar nog runt här ändå. [n]

Skaffa ett eget konto då?
Svårt att tro att hon bara skulle lämna um efter en massa år.
Hon var ju rolig, diskuterade med henne ngra ggr[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

vad är storblogg för något?

Se på startsidan och sedan titta på spalten till vänster, fortfarande i själva innehållsmassan, så att säga. [crazy]
där ser man bloggar som är större än de andra, tydligen.

isola:

Snart!

Nu!

isola:

Svårt att tro att hon bara skulle lämna um efter en massa år.
Hon var ju rolig, diskuterade med henne ngra ggr

Haha, det här är roligare. Folk ser mig inte som en random liksom.
Hon kommer säkert tillbaka. [smile]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för din synpunkt. Dock är hela tanken med storbloggarna att de ska lyftas fram extra mycket. Dessutom finns det fortfarande plats för 19 andra bloggar på Topp 25, så "den lilla människan" får ganska gott om utrymme ändå [smile]


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:

Tack för din synpunkt. Dock är hela tanken med storbloggarna att de ska lyftas fram extra mycket. Dessutom finns det fortfarande plats för 19 andra bloggar på Topp 25, så "den lilla människan" får ganska gott om utrymme ändå [smile]

Med tanke på att "den lilla människan" i princip aldrig har någonting läsvärt att skriva ger jag detta mitt helhjärtade stöd.

Sedan skulle det visserligen hjälpa om man hade "storbloggare" som inte bara är glorifierade "små människor" med huvudet precis lika långt upptryckt i röven som gemene man...


   
SvaraCitera