Aviseringar
Rensa alla

Storchen84, UMs nya alfahanne!!!


Ämnesstartare

Gratulerar, Storchen! Härmed ger UM-flocken dig alfatronen!! 

ava_205276.jpg?1374139078

vladi.jpg


   
Citera
Kudhos

Yay. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wait, wat!? hur? när? varför??? vad har jag missat?

Hjärta


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbart; jag gratulerar! Såg att jag också hade fått en röst. Värmer i alphablodet jag inte visste att jag hade Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: http://ungdomar.se/forum/thread/the-alpha-rumble

http://ungdomar.se/forum/thread/the-alpha-rumble-ett

Lol, när jag såg rubriken till den senaste tråden trodde jag att det var samma som första o jag ba "orka" o sket i denLedsen

Dock gillar jag:

Istechetvåpunktnoll: Motiveringen lyder: "Storchen84 är precis raka motsatsen till den idiotiska och hybriserade (dagens nya adjektiv) titeln alfahane. Därav tycker jag att allt som inte är alfahane-iskt skall premieras"

Även om motiveringen gör att "titeln" blir motsägelsefull (för att inte nämna att den beskriver varför jag är anti sådan "alpha-skit" som stekaren höll på med (parantes i parantesen - "idiotiska och hybriserade titeln")) så tror jag inte att det kunde funnits en bättre motivering.

Hade dock ingen aning om att jag var med då jag först skrev att jag missade att man per automatik är med bara för att man skriver i första tråden, och sedan på grund av mina protester att om man missar det så är man med mot sin vilja.

Tack alla som röstade på mig, men jag vill bara ha titeln "UM's äldste aktiva användare"Mycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:
Underbart; jag gratulerar! Såg att jag också hade fått en röst. Värmer i alphablodet jag inte visste att jag hade Hjärta

Det man inte vet om sig själv, det vet alla andra 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåligt val 


   
SvaraCitera
time
 time

patrick bateman:
Dåligt val 

Men för i- kan du sluta vara otrevlig i forumet eller? Seriöst, vad är det MED dig? Skärpning nu.


   
SvaraCitera

patrick bateman:
Dåligt val 

Motivera, dina åsikter blir mycket intressantare om du berättar varför? Ett tips bara 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Men för i- kan du sluta vara otrevlig i forumet eller? Seriöst, vad är det MED dig? Skärpning nu.

Ser inte det otrevliga i att tycka det var ett dåligt val. Man måste väl få lov att ha åsikter även om de inte innefattar en massa gullegull?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är elak när folk är elaka mot han. Han är trevlig när folk är trevliga mot han. En sann alfahanne.


   
SvaraCitera
time
 time

Agahnim:

Ser inte det otrevliga i att tycka det var ett dåligt val. Man måste väl få lov att ha åsikter även om de inte innefattar en massa gullegull?

Jovisst, men nu är ju något uppenbarligen up med honom då han har betett sig jättekonstigt och drygt mot alla på forumet ända sedan han kom tillbaka efter vad som verkar ha varit en paus. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Jovisst, men nu är ju något uppenbarligen up med honom då han har betett sig jättekonstigt och drygt mot alla på forumet ända sedan han kom tillbaka efter vad som verkar ha varit en paus. 

slava:
Han är elak när folk är elaka mot han. Han är trevlig när folk är trevliga mot han. En sann alfahanne.


   
SvaraCitera
time
 time

slava:

Jaha, jag trodde du pratade om Storchen först.


   
SvaraCitera