Aviseringar
Rensa alla

Storchen84, UMs nya alfahanne!!!


Ämnesstartare

time:

Jaha, jag trodde du pratade om Storchen först.

Det är Storchen jag syftar på.


   
SvaraCitera
time
 time

slava:

Det är Storchen jag syftar på.

Men jag pratar om Bateman. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Men jag pratar om Bateman. 

Han är trevlig. Ni missuppfattar han.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slava:

Han är trevlig. Ni missuppfattar han.

Han påstår det, ja.. Ledsen


   
SvaraCitera
GraGo

Sen när kunde en komplett idiot bli alfahanne?

Stekarn var väl ändå det självklara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Men för i- kan du sluta vara otrevlig i forumet eller? Seriöst, vad är det MED dig? Skärpning nu.

Tyckte bara det var ett dåligt val så chilla lite Galen alla ska alltid gulla med alla här, trött på det ibland. Speciellt de som är "tighta" alla andra blir typ undantryckta och attackerade direkt...

Istechetvåpunktnoll:

Motivera, dina åsikter blir mycket intressantare om du berättar varför? Ett tips bara 🙂

Jo klart, men då tas man på för stort allvar Icke! lättare att irritera folk med dumma inlägg 🙂

time: Jovisst, men nu är ju något uppenbarligen up med honom då han har betett sig jättekonstigt och drygt mot alla på forumet ända sedan han kom tillbaka efter vad som verkar ha varit en paus.

Läskig koll Shockerad


   
SvaraCitera

patrick bateman: Jo klart, men då tas man på för stort allvar Icke! lättare att irritera folk med dumma inlägg 🙂

Nej, det där var dumt sagt. Bli inte gamla Patrick Bateman nu! 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Nej, det där var dumt sagt. Bli inte gamla Patrick Bateman nu! 🙁

Haha vet Galen hm får se, vet att det får negativa konsekvenser men jag brukar ha såna faser några gånger under året på um av nån anledning Förvirrad


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Haha vet Galen hm får se, vet att det får negativa konsekvenser men jag brukar ha såna faser några gånger under året på um av nån anledning Förvirrad

Förstår det där när man bara kan uttrycka sig negativt på UM... men det brukar ju högst vara i en timme, åtminstone för mig.

Jag tycker att du borde rannsaka snabbt innan du postar, så slipper vi alla den dåliga stämningen. Så länge den inte är befogad vill säga, men så är ju sällan fallet. 


   
SvaraCitera

Storchen84:
wait, wat!? hur? när? varför??? vad har jag missat?

Hjärta

Hjärta


   
SvaraCitera

Delad andra plats med mrman, inte dåligt, söta ni e Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Förstår det där när man bara kan uttrycka sig negativt på UM... men det brukar ju högst vara i en timme, åtminstone för mig.

Jag tycker att du borde rannsaka snabbt innan du postar, så slipper vi alla den dåliga stämningen. Så länge den inte är befogad vill säga, men så är ju sällan fallet. 

Oj så kort? Soft. För mig går det typ till att jag håller på under några veckor kanske tills jag fått alla att tröttna på mig, så jag tröttnar på mig så jag tar en paus tills jag är mer taggad igen Galen

Jo, det vore ju det smartaste draget, fast när man är sugen på en negativ stämning på um för man det ju medvetet inte Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gratulerar! 🙂 Hur firar du vinsten då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GraGo: Sen när kunde en komplett idiot bli alfahanne?

Alltså titeln är ju värd bara för att få se sådan här omogen obefogad rageHjärtaIofs är det bara från en person, men jag förväntar mig att hans kompisar joinar in i rage-körenHjärta

Det ligger något i "your tears of rage feed me" - man blir driven av vissas rage iblandMycket gladeller ja, det är väl oftare man blir driven av det än att man blir något annat... eller det kanske bara är jag?

Hjärta


   
SvaraCitera